Beste Franky and Testaankoop, Wat spijtig om te lezen dat de reparatie van de stereo installatie inmiddels echt al een flinke tijd opneemt en onze klant er met onze klantenservice na verschillende melding niet helemaal uit lijkt te komen. Om deze reden is het dan ook doorgespeeld naar een derde partij, waarbij wij uiteraard ook via deze weg jullie willen voorzien van een terugkoppeling. Status reparatieIk ben dan ook meteen even de status van de reparatie ingedoken, maar helaas is de reparatie momenteel nog in volle gang. Wel zijn mijn collega's achter de schermen al enige tijd druk in de weer om hier wat duidelijkheid over te verkrijgen, maar spijtig genoeg blijven wij hier verder nog in afwachting van naast het laatste bericht dat je dus al ontvangen hebt.BackofficeWel ben ik het volledig met je eens dat dit gehele proces nu wel echt veel tijd opneemt, waarnaar ik ervoor heb gekozen om mijn collega's van onze backoffice nogmaals te benaderen. Zij zijn dan bij deze verzocht om de status in te duiken, de mogelijkheden in kaart te brengen en je te voorzien van een inhoudelijke terugkoppeling. Nu kan ik hier verder nog geen uitspraken over doen, maar gezien de duur zullen mijn collega's uiteraard kijken wat mogelijk is en hun best doen om richting een passende oplossing te werken. Hoe nu verder?Voor nu zal ik je dan nog wel moeten vragen om dit nog eventjes af te wachten, maar wij hopen je binnen een termijn van uiterlijk 4 werkdagen te voorzien van de besproken terugkoppeling.Het is momenteel echt uitzonderlijk druk binnen onze backoffice dus vandaar dat dit wel wat meer tijd opneemt dan dat je wellicht vanuit ons gewend bent. Ik wens je voor nu dan nog wel graag een prettige dag toe en mocht ik voor in de tussentijd toch meer voor je kunnen doen? Weet mij dan gerust te vinden, ik zit voor je klaar! Met vriendelijke groet,Kelsey van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On November 8, 2023 at 3:07 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be