Terug

retour van stereo installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. H.

Naar: Cool blue

08/11/2023

Beste op datum van 25 september 2019 kocht ik een stereo installatie Pioneer X-HM36D aan bij Coolblue.Op datum van 1 juli 2021 was de CD schuif stuk waardoor ik deze binnenbracht voor herstelling en enkele dagen nadien was deze stereo gemaakt.Op datum van 17 augustus 2023 dezelfde stereo installatie van Pioneer binnengebracht omdat dezelfde CD schuif stuk was ,na verschillende mails naar Coolblue is er nog weinig gebeurd en zijn we op dit moment 8 November en 76 dagen ver en heb nog steeds mijn stereo installatie niet terug.

Berichten (2)

Cool blue

Naar: F. H.

08/11/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: F. H.

09/11/2023

Beste Franky and Testaankoop, Wat spijtig om te lezen dat de reparatie van de stereo installatie inmiddels echt al een flinke tijd opneemt en onze klant er met onze klantenservice na verschillende melding niet helemaal uit lijkt te komen. Om deze reden is het dan ook doorgespeeld naar een derde partij, waarbij wij uiteraard ook via deze weg jullie willen voorzien van een terugkoppeling. Status reparatieIk ben dan ook meteen even de status van de reparatie ingedoken, maar helaas is de reparatie momenteel nog in volle gang. Wel zijn mijn collega's achter de schermen al enige tijd druk in de weer om hier wat duidelijkheid over te verkrijgen, maar spijtig genoeg blijven wij hier verder nog in afwachting van naast het laatste bericht dat je dus al ontvangen hebt.BackofficeWel ben ik het volledig met je eens dat dit gehele proces nu wel echt veel tijd opneemt, waarnaar ik ervoor heb gekozen om mijn collega's van onze backoffice nogmaals te benaderen. Zij zijn dan bij deze verzocht om de status in te duiken, de mogelijkheden in kaart te brengen en je te voorzien van een inhoudelijke terugkoppeling. Nu kan ik hier verder nog geen uitspraken over doen, maar gezien de duur zullen mijn collega's uiteraard kijken wat mogelijk is en hun best doen om richting een passende oplossing te werken. Hoe nu verder?Voor nu zal ik je dan nog wel moeten vragen om dit nog eventjes af te wachten, maar wij hopen je binnen een termijn van uiterlijk 4 werkdagen te voorzien van de besproken terugkoppeling.Het is momenteel echt uitzonderlijk druk binnen onze backoffice dus vandaar dat dit wel wat meer tijd opneemt dan dat je wellicht vanuit ons gewend bent. Ik wens je voor nu dan nog wel graag een prettige dag toe en mocht ik voor in de tussentijd toch meer voor je kunnen doen? Weet mij dan gerust te vinden, ik zit voor je klaar! Met vriendelijke groet,Kelsey van CoolblueKlantenservice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On November 8, 2023 at 3:07 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform