Terug

retour van parfum

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. Z.

Naar: bol.com

31/01/2023

Beste, ik heb van bol.com parfum besteld:Tom Ford Lost Cherry 50ml - Eau de Parfum - Unisex€ 194,95na ontvangst toen ik het uit plastik uitgenomen had heb ik verschillen gemerkt op verpaking. Zelfs geen keer parfum gespuit.Daroom ben ik besloten om het terug te sturen. Ze hebben retour niet geaccepterd. Dan heb ik hun gevraags om te bewijzen (met documenten en certificaten 0 dat het is een echte parfum. Dit hebben ze geweigered. Ik heb het aantal weken terug gestuurd en tot nu toe het niet terug gekeregen, ze willen niet terug betalen.Ik heb instructies van retour gevolgd, en artikel in goede staat, ongebruikt terug gestuurd. Wel was plastic open maar absoluut niet beschadigd.Ook heb ik een review gelaten maar ze hebben alle slechte reviews verwijdert en verkooper naar Great Cosmetics BE verandert.Dus nu als ik gaa naar mijn bestelngen, ik druk op artikel er staat als verkoper niet Kh Prestige BV maar Great Cosmetics BETerug henben ze met volledig kapote verpaking gestuurd, tenzij ik heb het aan hut helemal in order gestuurd.Beneden hun retour voorwaarden:Retourneren en voorwaarden bij Kh Prestige BeRetourneren30 dagen bedenktijdGratis retournerenEen artikel retour sturen?De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzichtKlik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructiesZodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestortVoorwaardenStandaard gelden de algemene voorwaarden kopen bij andere verkopers.

Berichten (5)

M. Z.

Naar: bol.com

07/02/2023

Beste,graag krijg ik een antwoord voordat ik ga naar advocat.

bol.com

Naar: M. Z.

17/02/2023

Beste meneer Zholkovskyi,Bedankt voor je bericht via Test-Aankoop. Graag verwijs ik je naar eerdere e-mails die de partner je heeft gestuurd. We blijven bij dit gegeven antwoord. Doordat de seal is verbroken, staat de verkoper in zijn recht om de retour te mogen weigeren.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ----ur van parfum - (CPTBE01715604-62)Date: 15 februari 2023, 15:39Klacht - retour van parfum - (CPTBE01715604-62) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

M. Z.

Naar: bol.com

17/02/2023

Beste,bedankt voor uw antwoord.In deze geval heeft verkoper item terug gestuurd maar verpakking en doos waren beschadigd.Hoe behandelt u dit?

bol.com

Naar: M. Z.

20/02/2023

Beste meneer Zholkovskyi,Bedankt voor het sturen van de reactie en de foto's. De partner neemt hierover zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ----ur van parfum - (CPTBE01715604-62)Date: 17 februari 2023, 09:03Klacht - retour van parfum - (CPTBE01715604-62) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

M. Z.

Naar: bol.com

28/02/2023

Beste,ik was in contact met official TOM FORM en ze kunnen dit artikel niet verifier.Graag ontvang ik en uitleg, of bewijs dat het toch original is, of anders neem ik info van deze dossier om transactie te betwisten door namaak.Bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform