Geachte mevrouw/heer,
Op 22/09/24 heb ik in uw online winkel een tv gekocht, waarbij ik het bedrag van 189,00 euro plus 35,09 euro voor verzendkosten via RIVERTY heb betaald.
Ondanks ik mijn bestelling tijdig heb geannuleerd, is deze toch verzonden geweest. U gaf het advies om de bestelling toch aan te nemen voor een vlottere retourprocedure. U zou instaan voor de kosten van een verzekerde verzending.
Op 1/10/24 gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 18/10/24 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 16 dagen, heb ik echter nog geen annulatie van betaling via RIVERTY en verzendingskosten ontvangen. Ik nodig u uit om mijn betaling via RIVERTY onmiddellijk te annuleren en de afgesproken verzendingskosten van 21,45 euro te betalen op bankreknr:BE80 0636 6754 8577
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Andy De Baeke
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs RIVERTY en Bpost
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs