Terug

Retour steeds niet verwerkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: bol.com

24/07/2025

Beste voor dit retournummer krijg ik al 3 dagen verschillende antwoorden 2 dagen geleden als vandaag niet in orde is neem opnieuw contact op vandaag opnieuw contact opgenomen moet ik wachten tot 29 juli vraag mij af waarom is het de bedoeling dat de 30 dagen voorbij zijn zodat er geen terugbetaling van komt van product dat totaal niet helpt integendeel klachten worden erger erdoor het gaat over feetz inlegzolen ??? Mvg

Berichten (6)

bol.com

Naar: J. B.

24/07/2025

Beste Jean Louis, Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 juli 2025 12:16 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Retour steeds niet verwerkt ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

24/07/2025

Retournummer is 13124841 mvg

bol.com

Naar: J. B.

24/07/2025

Goedemiddag Jean Louis, Bedankt voor uw reactie. Het doorgegeven nummer betreft geen bestelnummer. Graag ontvangen we het bestelnummer als reactie op deze e-mail. Deze hebben wij nodig om uw bestelgegevens te kunnen inzien. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 juli 2025 13:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van JEAN LOUIS FRANCIS B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

24/07/2025

Beste het bestelnummer is A0006JH8A7 mvg

bol.com

Naar: J. B.

24/07/2025

Beste Jean, Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Onze collega’s van het magazijn zullen zo snel mogelijk je retour verwerken. We houden dit voor je in de gaten. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 juli 2025 14:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van JEAN LOUIS FRANCIS B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. B.

Naar: bol.com

24/07/2025

Dit hebben ze laatste keer ook al beloofd krijg telkens andere versie te horen niet meer normaal dit geeft echt zin om nooit meer iets te kopen bij bol want als er problemen zijn sturen ze elk de bal naar andere afdeling


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform