Beste Op 27/04 ontving ik mijn aankoop gedaan bij de winkelketen Fnac. Ik kocht er namelijk een Audio Technica AT-VMN95 Naald Diamant Blauw. Dit is een naald dat gebruikt wordt bij vinly platenspelers. Ik kocht dit omdat mijn naald het had begeven. Mijn platenspeler is van het merk Crosley en ik ging opzoek bij de Fnac, waar ik ook deze platenspeler kocht, tussen dit merk naar een naald. Daar kwam ook deze naald bij te voorschijn. Ik ging ervan uit en na lang beraad dat deze naald wel ging passen.De naald lijkt niet te passen. Dit heb ik ook meteen gemeld aan de service dienst van de fnac. Hoe de retour werkt in verband met hun producten. Na enkele standaardsmails besloot ik te bellen. Helaas was mijn telefoon gesprek geen succes na 35 minuten in de wacht te staan om dan uiteindelijk een misschien wel gefrustreerde/gestreseerde medewerker aan de lijn te krijgen die mij uiteindelijk niet geholpen heeft besloot ik terug te mailen.Uiteindelijk nadat ik een reeks standaardmails kreeg zonder een antwoord te zijn op mijn vraag kreeg ik antwoord. Deze vrouw gaf aan dat ik contact moest opzoeken met de verkoper maar Fnac is de verkoper. Ik wil enkel en alleen maar weten of ik het product terug kan opsturen/retouren/omwisselen omdat ik niks ben met de naald. En ik vind dit vooral erg stom dat ik dit product bij mij heb terwijl ik er niks mee ben. Ik wil het gewoon kunne omwisselen. Ik heb ook reeds rechtstreeks contact gezocht met de makers van het product (audio-technica).Ik wil vooral duidelijkheid met of het mogelijk is mijn product om te wisselen of te retouren. Indien wanneer de winkels terug geopend zijn.Ik heb alle begrip voor de drukke periode maar ik wil gewoon duidelijkheid.Met vriendelijke groetenSeline Vanthournout