Terug

Retour Problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

06/05/2020

Beste Op 27/04 ontving ik mijn aankoop gedaan bij de winkelketen Fnac. Ik kocht er namelijk een Audio Technica AT-VMN95 Naald Diamant Blauw. Dit is een naald dat gebruikt wordt bij vinly platenspelers. Ik kocht dit omdat mijn naald het had begeven. Mijn platenspeler is van het merk Crosley en ik ging opzoek bij de Fnac, waar ik ook deze platenspeler kocht, tussen dit merk naar een naald. Daar kwam ook deze naald bij te voorschijn. Ik ging ervan uit en na lang beraad dat deze naald wel ging passen.De naald lijkt niet te passen. Dit heb ik ook meteen gemeld aan de service dienst van de fnac. Hoe de retour werkt in verband met hun producten. Na enkele standaardsmails besloot ik te bellen. Helaas was mijn telefoon gesprek geen succes na 35 minuten in de wacht te staan om dan uiteindelijk een misschien wel gefrustreerde/gestreseerde medewerker aan de lijn te krijgen die mij uiteindelijk niet geholpen heeft besloot ik terug te mailen.Uiteindelijk nadat ik een reeks standaardmails kreeg zonder een antwoord te zijn op mijn vraag kreeg ik antwoord. Deze vrouw gaf aan dat ik contact moest opzoeken met de verkoper maar Fnac is de verkoper. Ik wil enkel en alleen maar weten of ik het product terug kan opsturen/retouren/omwisselen omdat ik niks ben met de naald. En ik vind dit vooral erg stom dat ik dit product bij mij heb terwijl ik er niks mee ben. Ik wil het gewoon kunne omwisselen. Ik heb ook reeds rechtstreeks contact gezocht met de makers van het product (audio-technica).Ik wil vooral duidelijkheid met of het mogelijk is mijn product om te wisselen of te retouren. Indien wanneer de winkels terug geopend zijn.Ik heb alle begrip voor de drukke periode maar ik wil gewoon duidelijkheid.Met vriendelijke groetenSeline Vanthournout

Berichten (5)

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

09/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

17/05/2020

Geachte Ik zond reeds mijn bestelling op naar jullie magazijn. Tot heden nog geen terugbetaling ontvangen of bevestiging dat je het ontvangen hebt. Gelieve dit zo snel mogelijk te doen. Mvg Seline vanthournout

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

18/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

18/06/2020

BesteTot op heden nog steeds geen duidelijkheid gekregen of zekerheid van een terug betaling. Ik stuurde het product terug op naar jullie op een adres dat ik gekregen had via een van de telefonisten van jullie. Ik vind dit alles ook vervelend maar ik zou toch graag iets van compensatie zien. Het andere product dat ik kocht via jullie was ook niet oké en kreeg ik meteen zonder enig probleem terug betaalde. Graag spoedig duidelijkheid hierover. Mvg Seline vanthournout

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

14/07/2020

Beste MevrouwVanthournout,Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening.Jammer genoeg zijn we er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Onze excuses hiervoor.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.We zien dat je intussen reeds een antwoord hebt gekregen op jouw vraag.Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren op het nummer 02/700 91 91.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform