Terug

retour probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Zara Belgium

01/02/2024

Beste, ik plaatste een bestelling bij Zara en wou deze graag retouren. Wanneer ik dit binnen de juiste retourtermijn wou doen merkte ik op dat de QR-code niet werkte. Ik probeerde dit meerdere malen en op verschillende plaatsen. Wanneer ik Zara contacteerde gaven ze mij na een lang chatgesprek een nieuwe code. Doorheen dit gesprek is de retourtijd verlopen. Ik contacteerde Zara normaals voor dit probleem maar ik werd niet geholpen. Dit was ook niet het eerste probleem met mijn bestelling. Hij werd open geleverd waardoor er meerdere artikel niet aanwezig waren in mijn bestelling. Al deze problemen zijn zeer teleurstellend. Nu ik niet eerder geholpen word bij Zara hoop ik dat jullie dit wel kunnen. Alvast bedankt voor de hulpVriendelijke groeten Eline Van Deputte

Berichten (1)

Zara Belgium

Naar: E. V.

03/02/2024

[:static.zara.nethotos/contents/cm/assets/logos/logo_0.jpg?im600]Beste ZARA klant,Bedankt voor het contact opnemen met Zara betreffende uw order 53111028927.Wij willen u informeren dat dit e-mailadres niet gebruikt wordt voor het beantwoorden van vragen van klanten.Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen via onze chat-service of via telefoonnummer 0800 811 48.Wij hopen dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Voor overige vragen kunt u bij de Help-sectie van onze website terecht.Met vriendelijke groeten,Zara - Klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform