Beste Op donderdag 31 augustus ben ik naar Bpost gegaan om 2 artikelen terug te sturen.Bestelling 1620205633 Bestelling 1620837149Met bestelling 1620837149 deed er zich bij Bpost een probleem voor, namelijk de code die niet geldig was ik nam telefonisch contact op en moest afwachten op een nieuw label. dit leek niet te werken dus ik ging terug naar Bpost op 07/09 en stuurde ik 1620205633 terug en wachtte ik nog steeds op een nieuw label voor de andere bestelling te retourneren.Ik heb contact telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van BOL.COM, en legde mijn probleem uit. Het pakketje zou normaal bij mij thuis zou opgehaald worden maar op onverwachts was ik op dat moment niet thuis. Bpost had niet automatisch een nieuw label aangemaakt. De persoon van de klantenservice van BOL.COM raadde me aan om bestelling 1620205633 al op te sturen, ik was nog op tijd en daar was ook geen probleem mee om op te sturen.Voor bestelling 1620837149 loopt nog steeds een interne case bij BOL.COM om deze terug te sturen met een nieuw Bpost label. Hiervoor heb ik ondertussen al 2x contact gehad met de klantenservice.Ik ben niet akkoord dat mijn retour niet aanvaard wordt, aangezien dit een probleem is die niet bij mij ligt en ik degelijk contact gehad heb met de klantenservice hiervoor.Barcode van mijn retourzending (bestelling 1620205633) : CD137044872BEOndertussen heb ik (3!) keer gechat met een medewerker, 2x telefonisch contact gehad met de klantendienst en 2x per mail contact gehad. Telkens werd me beloofd we zullen een oplossing voorzien. Telkens opnieuw mocht ik opnieuw contact opnemen. Er is tot op vandaag nog geen oplossing, ik heb ondertussen een 3e aanmaning gekregen maar nog steeds geen oplossing. Jullie moeten begrijpen dat ik normaal op 31 augustus de retour ging doen, er was 1 label van de 2 die niet werkte omdat BOL deze bij me thuis zou ophalen maar ik was niet thuis, daarom werkte die niet. Ik nam telefonisch contact op en er zou een nieuw label verstuurd worden en ik moest wachten, op 07/09 had ik steeds geen nieuws en had ik 1620205633 voor de zekerheid al opgestuurd, andere bestelling wacht nog steeds op een nieuw label.. 2 maanden verder. 1620205633 Werd ondertussen teruggestuurd naar mij, nadat ik zelf de partner had aangesproken met het probleem. Ik heb alleen de orders van de klantendienst opgevolgd. Graag een oplossing voor de 2 bestellingen, ik wou ze beide retourneren op 31 augustus. En heb enkel op aanraden van de klantendienst van BOL.COM gewacht op een nieuw label, die tot op vandaag er nog steeds niet is. Bedankt