Geachte mevrouw/heer,
Op 16/12/2024 heb ik in uw online winkel een CarPlay Ford Transit Custom 2019-2023 gekocht, waarbij ik het bedrag van 269.95 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 15/01/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 20/01/2025 een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 22/01/2025 vroeg u mij welke soort auto ik had, na dat ik heb geantwoord op u e-mail heb ik nooit meer iets gehoord.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik geen antwoordt meer krijg plus het feit dat jullie mijn pakketje te laat leveren en mij maar enkele uren geven na levering om het pakketje te retourneren. Wat ik niet eens kon doen aangezien ik die dag niet eens thuis was een het pakketje niet eens in mijn handen had kunnen hebben . Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van 269.95 euro .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.