Terug

Retour probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. V.

Naar: FNAC BELGIUM

14/01/2025

Betreft bestelling: FJBJRJ72OUC6Y Factuur: Andy Verpaelst, Simoenstraat 9, 9506 Smeerebbe Vloerzegem 25/12/2024: bestelling geplaatst 27/12/2024: pakket ontvangen 06/01/2025: retour aangemeld via telefonische klantendienst. Ik werd gevraagd te mailen naar webshop@be.fnac.com om retour daar aan te melden. 10/01/2025: pas dan krijg ik een mail met het antwoord dat ik het pakket moet terugsturen naar: "Fnac Online Retour Slesbroekstraat 101-B Sint-Pieters-Leeuw 1600 Sint-Pieters-Leeuw" 6/01/2025: ik had ondertussen de algemene voorwaarden er op nagelezen rond retourvoorwaarden en het zelfde adres ook gevonden. Het pakket werd op 6/01/2025 verzekerd via postnl verstuurd naar exact het zelfde opgegegeven adres (zie bovenstaand). 13/01/2025: ik krijg de melding van Postnl dat het pakket terug gestuurd wordt naar de afzender wegens "foutief adres". Ik wens dit door uw diensten te laten behandelen om een correcte terugbetaling te verkrijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform