Betreft bestelling: FJBJRJ72OUC6Y
Factuur: Andy Verpaelst, Simoenstraat 9, 9506 Smeerebbe Vloerzegem
25/12/2024: bestelling geplaatst
27/12/2024: pakket ontvangen
06/01/2025: retour aangemeld via telefonische klantendienst. Ik werd gevraagd te mailen naar webshop@be.fnac.com om retour daar aan te melden.
10/01/2025: pas dan krijg ik een mail met het antwoord dat ik het pakket moet terugsturen naar:
"Fnac Online Retour
Slesbroekstraat 101-B
Sint-Pieters-Leeuw
1600 Sint-Pieters-Leeuw"
6/01/2025: ik had ondertussen de algemene voorwaarden er op nagelezen rond retourvoorwaarden en het zelfde adres ook gevonden. Het pakket werd op 6/01/2025 verzekerd via postnl verstuurd naar exact het zelfde opgegegeven adres (zie bovenstaand).
13/01/2025: ik krijg de melding van Postnl dat het pakket terug gestuurd wordt naar de afzender wegens "foutief adres".
Ik wens dit door uw diensten te laten behandelen om een correcte terugbetaling te verkrijgen.