Terug

retour pakket komt maar niet terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: bpost

21/10/2024

paket blijft heen en weer gaan tussen brussen en oostende volgens de klantendienst , reesd 5 keren gekontakteerd en bevestigd dat het retour adres mijn adres is , nl adres die als verzender op het bestelde ticket staat (zie bijlage) , op de app staat als retour adres de oorspronkelijke bestemeling en als oorspronkelijke bestemmeling staat mijn adres vermeld zie de bijlages die alles verduidelijken na bijna anderhalve week over en weer gepalaver tussen mij en de klantendienst en telkens bevestigen ze me dat het naar mijn adres gaat en dan nog vorige week klacht ingedient , heb ik nog steeds geen vooruitgang , alsof ze daar rondjes blijven draaien met mijn pakket , ook van de klacht heb ik na 4 dagen nog niks vernomen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform