Terug

Retour Oysho

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: ZALANDO

21/08/2018

Eind juni heb ik mijn artikel van Oysho teruggestuurd. Dit waren twee dozen, met ongeveer dezelfde inhoud. Ik kreeg een mail ‘retourzending verwerkt’ en mijn ticketje ging de vuilbak in. Een maand later blijkt dat slechts 1 doos ontvangen is. Deze twee dozen zijn op exact hetzelde moment ingescand in hetzelfde postkantoor en zijn dezelde verzendtas ingegaan. Zowel de post als zalando willen mij niet helpen met dit uit te zoeken. Ik had mijn ticketje maar moeten houden. Nu mag ik de volledige zending betalen terwijl ik dit niet eens in mijn bezit heb. Het kan geen grote moeite zijn om dit uit te zoeken. Ze spenderen liever tijd aan het snel antwoorden en mij te motiveren om wel te betalen dan om mij te helpen. Jammer!

Berichten (3)

ZALANDO

Naar: A. C.

25/08/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: ZALANDO

03/09/2018

Hallo Jeroen, bedankt om de moeite te willen doen het bij jullie partner na te vragen. Toch stel ik mij vragen bij het feit dat enkel en alleen ik verantwoordelijk ben voor het opsturen van mijn pakje. Dit is ingescand geweest bij de post, dus moeilijk kan dit niet terug te vinden zijn. De post heeft mij laten weten dat ze factureren aan jullie en dat jullie op die manier alles kunnen terugvinden. De post factureert dus maar ze kunnen niets terugvinden. Als ik dit vertel aan jullie medewerkers vertellen ze mij juist het tegenovergestelde. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

ZALANDO

Naar: A. C.

19/09/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform