Terug

Retour niet voltooid.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: Cool blue

14/05/2024

Beste, Ik bestelde op 3 februari een controller met lader. Deze bleken niet te werken met mijn smart tv, dus heb ik op 17 februari een retour aangevraagd. Ik kreeg onmiddelijk bevestiging dat ik een retourlabel zou ontvangen, wat niet is gebeurt. 2 weken later, rond begin maart, heb ik op eigen kosten het pakket verstuurd naar het hoofdkwartier Weena 664, 3012 CN Rotterdam, Netherlandswaarna ik het pakket na enige tijd gewoon terug thuis kwam, tegen 20 maart. Ik wist ook niet goed hoe ze te contacteren omdat de oorspronkelijke mail werd verstuurd met een no-reply mail. Tot heden nog steeds geen label ontvangen en dan heb ik via via toch een mailadres kunnen vinden, waarbij blijkt dat ik geen aanspraak meer maak op een retour. Concreet: ik vroeg een retour binnen de periode aan, nooit het label ontvangen en nu moet ik het product verplicht houden. Groeten,Mathias

Berichten (1)

Cool blue

Naar: M. N.

16/05/2024

Beste partner, bedankt voor uw bericht. Namens het klantenservice-management departement neem ik deze klacht graag met u in behandeling. Historiek Het klopt dat de klant deze bestelling via onze website heeft geplaatst en ontvangen tussen 03/02/2024-04/02/2024. Hierop heeft de klant deze via onze website aangemeld voor retour op 18/04. Wij hebben hierna tot 13/05/2024 niets meer vernomen van de klant. Op 13/05 legde hij contact om aan te geven dat hij geen label had ontvangen en alsnog de producten wenste te retourneren voor een geldteruggave, na een onsuccesvolle poging via een ander (niet vanuit Coolblue aangegeven) adres. Toegankelijkheid Dat het verzendlabel niet zoals aangegeven binnen één werkdag naar de klant is verstuurd, ontkennen we niet en betreuren we zeker. Waar we ons minder in kunnen verplaatsen is dat de klant ons na 18/04 niet heeft trachten te contacteren via één van onze kanalen zijnde: Mail (via dit kanaal heeft de klant in het verleden ook met ons geschakeld) WhatsappFacebookTwitterInstagramTelefonieLive ChatBijkomend dat de klant zijn bestelling and retour van a-z via onze website heeft gedaan, waar alle informatie omtrent retourvoorwaarden en stappen tijdens het proces vermeld staan. Vanwege deze informatie kunnen we de klant alsnog niet van een oplossing voorzien, en blijven wij hierin bij ons standpunt. Moest u nog vragen of opmerkingen hebben, horen we het graag. Met vriendelijke groet,Pascale van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On May 14, 2024 at 4:50 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform