Terug

Retour niet verwerkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: ZALANDO

01/12/2023

Beste ik bestelde bij zalando 2 broeken 1 daarvan kwam van zalando zelf ander van een partner Tommy Hilfiger ik heb deze bijde geretourneerd zoals ik ze ontvangen heb die van zalando is geretourneerd maar die naar Tommy niet ik heb mijn verzendbewijs volgens zalando hebben ze een lege doos ontvangen zonder iets erin heb tweede e-mail zeggen ze dat ze het pakket niet ontvangen hebben en het daarom niet kunnen verwerken zalando kan het pakket niet ontvangen hebben want is rechtstreeks naar Tommy Hilfiger teruggestuurd dan contact met Bpost genomen en volgens hen is dit pakket verloren gegaan en nergens geleverd ik moest dan terug zalando contacteren en hun vragen om een onderzoek te starten en dit willen ze niet wat kan ik doen krijg altijd de zelfde e-mails maar geen antwoord op mijn vraag mvg Brigitte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform