Terug

Retour niet verwerkt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

Y. M.

Naar: Zara Belgium

19/08/2024

Beste, Ik schrijf u om mijn ernstige ontevredenheid te uiten over de manier waarop mijn retour is behandeld en de gebrekkige klantenservice die ik heb ervaren. Ik heb meerdere pogingen ondernomen om contact op te nemen met uw klantenservice over een retour die nog niet is verwerkt. Ondanks mijn herhaalde pogingen om tot een oplossing te komen, ontvang ik alleen een algemeen antwoord van Zara waarin staat dat mijn retour correct is verwerkt. Dit is echter niet het geval. De retour is niet verwerkt en de artikelen zijn teruggestuurd. Daarnaast wil ik erop wijzen dat de klantenservice zich zeer onprofessioneel heeft gedragen. Mijn verzoeken om hulp zijn genegeerd, en het gesprek is beëindigd zonder enige oplossing of verdere actie. Dit gedrag is absoluut niet acceptabel. Ik eis dat mijn retour onmiddellijk wordt terugbetaald of dat de artikelen opnieuw naar mij worden gestuurd. Tevens verzoek ik u om de betreffende medewerker (Alexa) van de klantenservice een waarschuwing te geven, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen worden en de kwaliteit van de klantenservice verbetert. Ik verwacht een spoedige en bevredigende oplossing voor deze kwestie. Met vriendelijke groet, Suren Gyarakyan Elisabeth.2310@hotmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform