Terug

Retour niet verwerkt/terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

24/06/2023

Hallo, ik heb een online bestelling van h&m via de post retour gedaan, en slechts 2 items werden als retour geregistreerd en terugbetaald, maar er zaten nog heel wat items in mijn retourpakket, nog voor meer dan 400 euro die ik terug zou moeten krijgen.Ik spreek de h&m klantendienst aan en ze mailen mij terug dat ze vermiste artikels niet meer terugbetalen. Hier ben ik absoluut niet mee akkoord, dit is diefstal, ze kunnen niet bewijzen dat die items niet in mijn pakket zaten…

Berichten (3)

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: A. M.

24/06/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

A. M.

Naar: H&M - Hennes et Mauritz

03/07/2023

Hallo,Ik zou graag geholpen willen worden.Mvg,Ariane Marchand

H&M - Hennes et Mauritz

Naar: A. M.

03/07/2023

Dank je wel om ons te contacteren!We hebben je e-mail goed ontvangen en komen zo snel mogelijk bij je terug. Heb je sneller antwoord nodig? Bezoek onze klantenservice pagina's.Vind je antwoord hierWe komen snel bij je terug,HM KlantenserviceThe information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform