Terug

Retour niet terugbettald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

D. D.

Naar: bol.com

05/08/2024

Geachte Ik stuurde reeds verschillende mails om dit onderwerp aan te kaarten. Er wordt door u nergens op geantwoord... Het artikel is defect na 2 keer wassen en werd retour gestuurd reeds 14 dagen!!! Een terugbetaling blijft echter achterwege... Met kortingen ben ik echter niks aangezien dit het probleem verlegt en terug zal keren met een ander hoeslaken van dezelfde kwaliteit. Gelieve dan ook de terugbetaling te doen! David Devos

Berichten (1)

bol.com

Naar: D. D.

06/08/2024

Beste David,Bedankt voor je bericht. Gisterenavond hebben wij de terugbetaling in gang gezet. Binnen vijf werkdagen staat het aankoopbedrag op de rekening waarmee de betaling is voldaan.Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 5 augustus 2024 18:00Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Retour niet terugbettald‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform