Ik zond in september een paar schoenen terug en ontving mijn geld niet terug, zonder veel uitleg.
Ik vroeg zelf na en kreeg als antwoord dat ze 'slechts één linkerschoen ontvingen'. Wat ook klopt, ik zond 'slechts' één linkerschoen'. Uiteraard in de aanwezigheid van een rechterschoen. Zoals steeds plakte ik de doos dicht met tape.
Eerst kreeg ik een vriendelijke mail, met de uitleg dat ze een oplossing zouden zoeken en om me te bedanken voor mijn geduld. Ik kreeg geen verdere opvolging, dus mailde ik sindsdien elke maand voor navraag naar de stand van zaken. Ik kreeg telkens de standaardmail terug met de uitleg dat ze maar één schoen ontvingen (en ze dus een schoen verloren) en dat ze me bedankten voor mijn geduld.
In februari mailde dat ik graag een concreet antwoord wilde. Opnieuw ontving ik de standaardmail.
Dit ruikt naar een winstmodel van een online bedrijf.
Graag een concrete oplossing. Mijn geduld hadden ze (23 september-19 maart), maar nu is het op.