In mei heb ik een pakket van Zalando voor retour aangemeld. Deze goederen heb ik in vier pakketten op de post moeten doen. Drie pakketten waren van externe partners en zijn goed aankomen. Het vierde pakket was van Zalando zelf en kwam niet aan. Ik bleef betalingsherinneringen krijgen. Omdat deze bestelling op naam van mijn schoonmoeder gebeurd was, had ik de eerste betalingsherinnering pas later gezien waardoor ik mijn bewijs van de post had weggedaan. Dit omdat ik dacht dat alles in orde was. Zalando beweerde mij geen retourlabel meer te kunnen geven omdat deze uit het systeem was. (Om bij de post opnieuw mijn bewijs te halen) Ik heb uiteindelijk op de website toch mijn retourlabel gevonden. Eens bij de post vertelde zij mij dat dit het foute nummer was. Toen kon de klantendienst van Zalando mij opeens wel het juiste nummer geven. Uiteindelijk blijkt dat de mevrouw van de post een foutieve inscanning heeft gedaan en het pakje helemaal niet in hun systeem staat. Jammer genoeg heb ik het pakje wel bij hun achtergelaten omdat de mevrouw aan de balie had gezegd dat het in orde was. De Bpost vertelt mij dat Zalando hier een klacht over moet indienen maar zij weigeren. Intussen heb ik een rekening van bijna 300 euro die ik moet betalen voor goederen die ik niet meer heb. Er is mij ook gemaild dat de deurwaarder komt als ik niet betaald. Voor de mevrouw aan de balie heb ik ondertussen al een klacht ingediend voor het foutief behandelen van mijn pakje. Hoe hou ik de deurwaarder tegen en hoe los ik mijn probleem met Zalando op? Zij willen mij niet meer verder helpen. Ik word steeds op en af gestuurd. Dit probleem doet zich ondertussen al drie maanden voor. Ik word met mijn rug tegen de muur gezet om te betalen.