Beste, Ik bestelde Adidas schoenen op Zalando eind april 2023. Deze heb ik dan geretourneerd op 2 mei waar ik heb bewijsje van BPOST nog heb. Deze pakket werd gewogen toen ik het bij Bpost binnenbracht. Na 3 weken wachten contacteerde ik Zalando omdat het veel te lang duurde. Tot mijn verbazing zeiden ze me dat de retour niet wordt geaccepteerd en ik mijn geld niet terug kreeg (ongeveer 120 euro). Na meerdere E-mails en telefoontjes zeiden ze dat hun besluit definitief was en ik niets meer kan doen. Als reden geven ze aan dat mijn verzonden pakketje leeg zou zijn geweest. Dit kan niet kloppen omdat het gewogen was bij het versturen door BPOST waarop staat dat het 1410 GRAM woog. Een leeg schoenendoos weegt hooguit 200 GRAM. Toen ik ze deze bewijs doorstuurde van Bpost zelf wilde ze er niet naar kijken en zeiden ze dat hun onderzoek afgelopen was en dat ze niets kunnen doen. Ik heb BPOST gecontacteerd en ze vonden dit ook raar omdat volgens BPOST, Zalando ze nooit heeft gecontacteerd voor een onderzoek. Mijn conclusie is dus dat Zalando loog over het onderzoek en ze mijn pakketje gewoon niet willen terugbetalen. Ik heb dus een bewijs dat ik een pakje heb teruggebracht bij BPOST die 1410 gram woog. Vanaf het moment van afgifte is het de verantwoordelijkheid van Zalando of Bpost om hem terug te ontvangen. Meer kan ik niet doen. Ik weet niet meer waarheen dus richt ik me tot jullie bij Test-Aankoop. De track and trace code van BPOST is : CZ003583067BEMet deze code kunnen jullie de gegevens van mijn retour terug vinden alsook het bewijs waarop staat dat mijn pakketje inderdaad 1410 Gram woog en niet leeg was. Moesten jullie nog vragen hebben kunnen jullie me bereiken via Email of Telefoon.Alvast bedankt, Ara Toroyan