Terug

Retour niet aangekomen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: bol.com

23/07/2024

Beste, ik heb een artikel geretourneerd via B post . Nu beweren ze bij Parfum X die samenwerkt met Bol.com dat het artikel zich niet bevond in pakket die ik zorgvuldig en correct heb teruggestuurd. Nu zou ik zelf contact moeten opnemen met b post trwijl ik verdorie correct gehandeld heb

Berichten (13)

I. C.

Naar: bol.com

23/07/2024

Het gaat over bestelnummer 4124299559 Aangekocht bij parfum X

I. C.

Naar: bol.com

23/07/2024

Bewijs dat ik het artikel teruggestuurd heb

I. C.

Naar: bol.com

24/07/2024

Vanmorgen mail ontvangen dat ik zelf klacht moet neerleggen bij B post maar die link werkt voor geen meter. Ik eis dat dit opgelost word !!

bol.com

Naar: I. C.

24/07/2024

Beste Isabelle,Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Er is je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 23 juli 2024 22:00Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Nieuw bericht van Isabelle C‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

I. C.

Naar: bol.com

29/07/2024

Beste, ik wil eindelijk een oplossing Ik heb correct het artikel geretourneerd en ik kan niks doen aan situatie dat het zoekgeraakt is. En duld al zeker niet de verwijten van klantendienst niet!! Heb ook al geprobeerd via b post klacht neer te leggen en werkt ook niet naar behoren !!!! Ik wil dit opgelost hebben . Ik wil eerlijkheid

bol.com

Naar: I. C.

30/07/2024

Beste Isabelle,Bedankt voor je bericht. Op 24 juli hebben wij je een e-mail gestuurd met meer informatie. We blijven bij dit gegeven antwoord.Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 29 juli 2024 08:00Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Nieuw bericht van Isabelle C‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

I. C.

Naar: bol.com

31/07/2024

Beste , ik eis een oplossing , ik betaal geen product die ik correct heb teruggestuud!!!! Zie de foto s en bewijzen . Gaat bol.com ook al oneerlijk worden

I. C.

Naar: bol.com

05/08/2024

Nog steeds geen reactie ivm het pakket die ik persoonlijk corect heb teruggestuurd. Ik wil eerlijkheid Ik haat het dat mensen mij oplichten. Breng dit in orde !

bol.com

Naar: I. C.

05/08/2024

Beste Isabelle,Bedankt voor je bericht. Op 24 juli hebben wij je een e-mail gestuurd met meer informatie. We blijven bij dit gegeven antwoord. Je kan je klacht verder richten aan de partner waarmee de koopovereenkomst is gesloten.Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 5 augustus 2024 06:45Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Nieuw bericht van Isabelle C‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

I. C.

Naar: bol.com

07/08/2024

Ik heb gedaan wat moest, correct het pakje in retour naar jullie gestuurd. Zelfs bevestiging dat pakje is toegekomen bij jullie !!! Wees eerlijk en doe wat je moet doen bij retourzendingen .

I. C.

Naar: bol.com

17/08/2024

Net een aanmaning ontvangen met herinneringskosten , voor iets dat ik terug in retour heb gestuurd, zijn jullie niet beschaamd. Wat voor louche praktijken zijn dit!!!!

I. C.

Naar: bol.com

17/08/2024

Los dit aub op !!!!!

I. C.

Naar: bol.com

25/08/2024

Ik heb artikel teruggestuurd en nu zouden jullie mij doen kosten betalen . Eerlijkheid duurt het langst hoor. Los dit probleem op! Ik betaal niet iets dat ik nirt meer heb


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform