Beste, Ik retourde alle artikelen uit bestellingen 11003102678747 en 11003102675636. Bpost trackingnummer: 323212278100126815317050. Ik heb al eerder contact met jullie opgenomen, waarbij ik 2 rechtsverklaringen invulde. Jullie beweren dat de doos leeg bij jullie is aangekomen, wat vreemd is daar ik de doos gevuld in het pakketpunt heb gestopt. Er moet dus iets mis gegaan zijn tijdens het vervoeren van de retourzending bij bpost.Ik heb zelf contact opgenomen met bpost. Jullie beweerden dat jullie onderzoeksteam alles reeds had onderzocht en dat jullie tot de conclusie kwamen dat ik de betaling moest uitvoeren. Ondertussen beweerde bpost dat er nochtans geen dossier is opgestart bij hun. Ik heb jullie gevraagd voor een bewijs van gewicht van bpost, zodat ik kon zien waar de doos haar gewicht verloor. Ik vroeg bewijs van contact met bpost. Allen tevergeefs, ik krijg nu telkens een standaardmail waarin jullie vragen gewoon het bedrag te betalen.Ik zou hier graag een oplossing voor willen. Ik heb de artikelen in de doos gestopt. Ik ben studente en heb dus geen overtollige middelen om 200 euro te betalen voor kleding die ik geretourd heb. Vriendelijke groeten, De Smedt Silke