Geachte,Wij hebben uw reactie goed ontvangen en betreuren dat het op deze manier kon foutlopen. Wij bieden alvast onze excuses hiervoor aan, dit is zeker niet de gebruikelijke manier van werken.Wij maakten inmiddels contact met onze collega's in Zottegem. U kan met de waardebon naar de winkel gaan, deze zal worden omgeruild in geld.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Secretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37[F] +32 3 350 35 46www.hubo.be------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-81097-343131-HD------------------------------------------------------------------------------