Terug

retour, herlevering en facturatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: bol.com

10/09/2025

Ik ben al dagen bezig met de bol klantendienst over een defecte levering, een retour en foute facturatie. Een keter ladenkast werd defect geleverd. Ik doe deze retour en vraag een nieuwe aan. Ik betaal de eerste ladenkast via een waardebon en een deel overschrijving. De retour wordt aanvaard, maar voor de nieuwe bestelling krijg ik een factuur ondanks ik alles (de eerste dus) al betaald heb. Ik ga geen 2x betalen voor 1 levering. Ik neem contact op met de klantendienst, krijg diverse mensen aan de lijn, die allen beweren dat alles in orde is. Ik wijs op de openstaande factuur en toch beweert men dat alles in orde is, zelfs al geeft men mij een deel geld terug ??? Begrijpe wie begrijpen kan. Ik wacht nu af en heb nogmaals een mail naar bol gestuurd met de vraag dit voor te leggen aan een persoon met kennis van zaken...

Berichten (1)

bol.com

Naar: J. D.

12/09/2025

Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven. In de klacht wordt aangegeven dat de klant geen tweemaal wilt betalen voor een bestelling. Echter, op 23 augustus is er een ladekast besteld en vervolgens geretourneerd. Er is hiervoor een terugbetaling in orde gemaakt. Om die reden moet de nieuwe bestelling van 25 augustus, waarbij voor achteraf betalen is gekozen, nog wel betaald worden. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 10 september 2025 11:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: retour, herlevering en facturatie ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform