Terug

Retour geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. A.

Naar: bol.com

23/05/2022

BesteWij bestelden 10/5 /2022 via bol.com dakdragers van farad nederland.Bij levering zagen we dat het niet klopte met wat we wilden en dachten in eerste instantie verkeerd besteld en direkt retour gemeld.We hebben ze netjes jn de originele verpakking ,zowel de karton als de zak waar beide kartons in zaten ,de lange en en het doosje.Mijn man is werkzaam in transport dus wij hebben alles zeer zorgzaam ingepakt en nadien met die brede plakband voor kartonnen dozen alles goed vastgeplakt.Maar nadat de retour ontvangen was kregen we een weigering en als reden beschadiging tijdens transport wegens niet goed ingepakt.Dit is zo totaal uit de lucht gegrepen.Wij weten niet wat er juist aan de hand is maar de verkoper heeft dus de fotos van de artikelen doorgestuurd naar bol.com en ze zijn overeengekomen dat ze die naar ons mogen terugsturen.Zonder boe of ba is dat dus beslist .Wij zien ook geen foto's van de doos hoe ze die ontvangen hebben .Enkel de stukken apart en de vermelding dat er stukken ontbreken.In ieder geval het zou ons verbazen dat deze is losgekomen ,maar allesinsz gaan wij hier niet mee akkoord.Want wat zouden we met de retour aanmoeten aangezien er stukken ontbreken.Ik vind dit heel onrespectvol en ik ben niet tevreden over de manier waarop dit wordt afgehandeld.Wij willen hier niet voor betalen.Dat zou echt pure diefstal zijn.I

Berichten (3)

bol.com

Naar: H. A.

24/05/2022

Beste meneer/mevrouw,Graag aangeven om welk bestelnummer dit gaat , zodat we het verder af kunnen handelenMet vriendelijke groet,Marcelbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- ur geweigerd - (CPTBE01527857-10) Date: 23 mei 2022, 19:18 Klacht - Retour geweigerd - (CPTBE01527857-10) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

H. A.

Naar: bol.com

24/05/2022

BesteDit gaat over bestelnummer 1357052043.

bol.com

Naar: H. A.

07/06/2022

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je bericht.Zou je mij een bestelnummer kunnen doorgeven van het betreffende artikel in het bericht. Ik begrijp dat het om de klant en een partner van bol.com gaat. Zo kan ik ervoor zorgen dat de partner het bericht ook kan lezen.Met vriendelijke groet,Feyzabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- ur geweigerd - (CPTBE01527857-10) Date: 7 juni 2022, 09:20 Klacht - Retour geweigerd - (CPTBE01527857-10) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform