Beste medewerker,Op zondag 24 mei 2021 bestelde ik online 2 autobanden die door de monteur niet konden geplaatst worden wegens te groot voor zijn machines - dat liet hij mij voor levering ervan weten - en die blijkbaar ook niet achteraan de wagen geplaatst konden worden vanwege foutief type. De autobanden werden wel bij die monteur afgeleverd op vrijdag 28 mei, nadat ik echter al voordien mail had verstuurd naar hun klantendienst dat ik die levering niet meer wenste omwille van bovenvermelde redenen. Ondertussen ben ik die 2 autobanden wel bij die monteur gaan ophalen en staan ze hier thuis klaar voor ophaling. Daar heb ik hun klantendienst vandaag ook opnieuw een bericht over gestuurd. Ik krijg echt GEEN enkele reactie op mijn mailtjes, vandaar dat ik TA nu inschakel. Daar zijn ze van op de hoogte. Ik kan alle mailtjes over deze klacht doorsturen indien gewenst. Ondertussen zijn de banden via mijn VISA-kaart al betaald. Chatbox op hun site werkt ook niet en een telefoonnummer wordt er ook niet vermeld. Weet wel dat ze ergens in Antwerpen een kantoor zouden hebben en dat heel veel klanten tevreden zouden zijn, ik dus zeker (nog) niet...Kunnen jullie me verder helpen ?Waarvoor dank,C V