Beste,
Op 24 november heb ik mijn retour aangemeld en gekozen voor een ophaling aan huis. De volgende dag, op 25 november, heeft een chauffeur van Bpost mijn retour opgehaald. Ik beschik zelfs over camerabeelden waarop te zien is dat de chauffeur het pakket aanneemt en in zijn wagen plaatst.
Helaas is mijn pakket sindsdien zoekgeraakt. Ik heb jullie gevraagd om een onderzoek te starten, en dat is op 9 december in gang gezet. Er werd aangegeven dat dit proces ongeveer vier werkdagen zou duren. Tot mijn teleurstelling ontving ik op 18 december echter een bericht waarin werd vermeld dat ik mijn geld niet terug zou krijgen, met als reden dat een retourbewijs niet altijd voldoende is.
Dit is voor mij onacceptabel, temeer omdat ik over hard bewijs beschik in de vorm van camerabeelden. Uit frustratie heb ik zelf contact opgenomen met Bpost. Zij gaven aan dat het onderzoek door hen wordt afgesloten en dat Bol.com het geld zou terugbetalen. Echter, ik heb sindsdien niets meer van Bol.com vernomen.
Het lijkt erop dat Bol.com de terugbetaling van Bpost heeft ontvangen, maar dat ik als klant met lege handen achterblijf. Ik verzoek u dringend om dit probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat mijn geld alsnog wordt terugbetaald.