Terug

Retour Geld niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. V.

Naar: bol.com

24/12/2024

Beste, Op 24 november heb ik mijn retour aangemeld en gekozen voor een ophaling aan huis. De volgende dag, op 25 november, heeft een chauffeur van Bpost mijn retour opgehaald. Ik beschik zelfs over camerabeelden waarop te zien is dat de chauffeur het pakket aanneemt en in zijn wagen plaatst. Helaas is mijn pakket sindsdien zoekgeraakt. Ik heb jullie gevraagd om een onderzoek te starten, en dat is op 9 december in gang gezet. Er werd aangegeven dat dit proces ongeveer vier werkdagen zou duren. Tot mijn teleurstelling ontving ik op 18 december echter een bericht waarin werd vermeld dat ik mijn geld niet terug zou krijgen, met als reden dat een retourbewijs niet altijd voldoende is. Dit is voor mij onacceptabel, temeer omdat ik over hard bewijs beschik in de vorm van camerabeelden. Uit frustratie heb ik zelf contact opgenomen met Bpost. Zij gaven aan dat het onderzoek door hen wordt afgesloten en dat Bol.com het geld zou terugbetalen. Echter, ik heb sindsdien niets meer van Bol.com vernomen. Het lijkt erop dat Bol.com de terugbetaling van Bpost heeft ontvangen, maar dat ik als klant met lege handen achterblijf. Ik verzoek u dringend om dit probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat mijn geld alsnog wordt terugbetaald.

Berichten (2)

bol.com

Naar: K. V.

24/12/2024

Goedendag Kristof, Bedankt voor je bericht. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 24 december 2024 11:00 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Retour Geld niet ontvangen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. V.

Naar: bol.com

24/12/2024

Hartelijk dank voor je reactie. Echter, nadat ik contact heb opgenomen met bpost, werd mij meegedeeld dat Bol.com verantwoordelijk is, aangezien het jullie verzendlabel betreft. Volgens bpost is het pakket als verloren geclassificeerd en hebben jullie de schadevergoeding ontvangen, maar ik zelf heb niets ontvangen. Het lijkt erop dat je mijn eerdere bericht niet volledig hebt gelezen. Daarom wil ik je vriendelijk verzoeken de situatie nogmaals te bekijken en het onderzoek verder te volgen. Ik zou je ook willen vragen om het antwoord van bpost nog eens door te nemen. Indien dit nog niet voldoende is, kun je ook het reglement raadplegen om te verifiëren wie er in dit geval verantwoordelijk is. Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Bemiddeling door Testaankoop 24 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform