BesteOp 7 juni bestelde ik vier artikelen. Twee artikelen heb ik geretourneerd, twee artikelen heb ik gehouden en betaald.Achteraf heb ik beslist nog een derde artikel te retourneren waarvoor ik bij hun klantendienst een retourlabel heb aangevraagd. Nu hebben ze het derde artikel wel retour ontvangen, maar verwerkt op een nieuwe bestelling (ik bestelde hetzelfde artikel maar voor een lagere prijs).Zij beweren nu dat dit is omdat mijn derde artikel te laat werd teruggestuurd.Dit zeggen hun voorwaarden:Bij ABOUT YOU heb je, na ontvangst van je bestelling, 30 dagen de tijd om de artikelen naar ons terug op te sturen. Je kan gewoon gebruik maken van de retoursticker die bij de levering zit om je artikelen terug te sturen. Laat ons zeker weten waarom je de artikelen terug stuurt. Indien je op voorhand laat weten dat je wil afzien van je aankoop, krijg je nog eens 14 dagen extra de tijd om de artikelen op te sturen, hierbij maak je gebruik van het herroeppingsformulier(uitleg in de bovenstaande vraag). Dit houdt in dat wanneer je bijvoorbeeld ons op dag 30 van je bedenktijd laat weten van de koop af te zien, je nog 14 dagen hebt om het artikel te retourneren. Mocht je verdere vragen over de bedenktijd hebben neem dan even contact op met onze klantenservice. Meer informatie over het recht van retour bij ABOUT YOU vind je in onze algemene voorwaarden (AGV).Hier mijn verloop:Besteld 7 juniPakket ontvangen 15 juni (volgens mij start 30 dagen)Retourlabel aangevraagd 6 juli (kennisgeving afzien van aankoop)Pakket bij hen terug ontvangen 16 juli (binnen 14 dagen na kennisgeving)Heb al met hun klantendienst contact gehad en na een hele uitleg zouden ze het bekijken met hun financiële dienst, maar nu krijg ik geen antwoord meer.Nieuwe bestelling moet ik op 24/07 (met het verkeerd verwerkte artikel) betalen maar wil eerst een oplossing voor dit issue.