Terug

Retour en terugbetaling emma matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: EMMA Matelas

28/11/2023

Beste, mijn oorspronkelijke bestelling werd tweemaal geleverd en tweemaal gefactureerd. Ik wens de tweede levering al sind 27/10/2023 retour te sturen. Geen enkele actie van klantendienst. Wel beloftes maar er wordt niets ondernomen. Graag tussenkomst om asap geld terug te ontvangen en ophaling van matras te regelen. Alvast dank bij voorbaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform