Terug

Retour Emma matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: EMMA Matelas

27/04/2024

HalloDe retour van mijn Emma matras werd tijdig aangemeld (bestelling thuis geleverd op 13/02/24 - Je mag 100 dagen proefslapen op de matras - retour aangevraagd op 28/02/24). De aanvraag tot retour werd bevestigd en er zou een bericht van een externe ophaaldienst volgen, maar dat heb ik niet ontvangen. De daaropvolgende mails van mijn kant naar 'Service client Emma [contact@emma-matelas.be],Emma Sleep [support@emma-sleep.freshdesk.com]' worden niet meer beantwoord.

Berichten (8)

J. G.

Naar: EMMA Matelas

14/05/2024

BesteIk heb nog steeds geen bericht gekregen van een ophaaldienst.Wel een zoveelste mail van jullie met loze beloftes.Asap actie graag.

EMMA Matelas

Naar: J. G.

27/05/2024

Beste, Dankuwel voor uw contact. Hierbij wil ik u meedelen, dat ik uw verzoek in behandeling heb genomen. Ik zal dit zo spoedig mogelijk afhandelen. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kunt u altijd naar mij vragen wanneer u naar ons belt.   Ik hoor graag van je! Groetjes, Paulino ? s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 ? service@emma-sleep.nl Deze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan. Op Za, 27 Apr om 6:40 AM , Klachtenbox schreef:

J. G.

Naar: EMMA Matelas

16/06/2024

De matras werd opgehaald door Dynalogic op 7 juni. Kan u bevestigen dat de retour is aangekomen en de terugbetaling in orde brengen aub?

EMMA Matelas

Naar: J. G.

28/06/2024

Beste,Hierbij wil ik u meedelen, dat de terugbetaling inmiddels heeft plaatsgevonden. De terugbetaling heeft plaatsgevonden op 06-06-2024.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kun je altijd naar mij vragen wanneer je naar ons belt.Een fijne nachtrust toegewenst! Ik hoor graag van je!Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 &128231; service@emma-sleep.nlDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 27 Mei om 10:00 AM , Service client Emma contact@emma-matelas.be schreef: Beste,Dankuwel voor uw contact.Hierbij wil ik u meedelen, dat ik uw verzoek in behandeling heb genomen.Ik zal dit zo spoedig mogelijk afhandelen.Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kunt u altijd naar mij vragen wanneer u naar ons belt.Ik hoor graag van je!Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-sleep.nl ☎ +31-208087300 &128231; service@emma-sleep.nlDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Za, 27 Apr om 6:40 AM , Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be schreef: 13141596:1024352

J. G.

Naar: EMMA Matelas

28/06/2024

Beste Ik heb tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Gelieve na te kijken aub.

J. G.

Naar: EMMA Matelas

01/07/2024

Terugbetaling ontvangen. Jammer dat jullie dit zo moeilijk gemaakt hebben.

EMMA Matelas

Naar: J. G.

11/09/2024

Beste Test-aankoop,Hartelijk dank voor de melding dat de klant nog geen terugbetaling heeft mogen ontvangen, graag informeer ik u verder.Excuses voor de verlate berichtgeving van de terugbetaling, klant schreef ons 28 juni met de melding dat de terugbetaling nog niet door hem was ontvangen.Op 2 Juli is er vanuit onze klantenservice de bevestiging gemaakt dat wij de terugbetaling hebben aangemaakt en verwerkt hadden, hiervoor de klant gereageerd op 2 juli en ook bevestigd dat de terugbetaling was ontvangen.Mocht u nog meer vragen hebben, hoor ik dit graag van u.Groetjes,​Yanoff&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Vr, 28 Jun om 8:46 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13717131:1024352

EMMA Matelas

Naar: J. G.

11/09/2024

Beste Test-aankoop,Hartelijk dank voor de melding dat de klant nog geen terugbetaling heeft mogen ontvangen, graag informeer ik u verder.Excuses voor de verlate berichtgeving van de terugbetaling, klant schreef ons 28 juni met de melding dat de terugbetaling nog niet door hem was ontvangen.Op 2 Juli is er vanuit onze klantenservice de bevestiging gemaakt dat wij de terugbetaling hebben aangemaakt en verwerkt hadden, hiervoor de klant gereageerd op 2 juli en ook bevestigd dat de terugbetaling was ontvangen.Mocht u nog meer vragen hebben, hoor ik dit graag van u.Groetjes,​Yanoff&128187;s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 1 Jul om 9:30 AM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 13727222:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform