Terug

retour correct verzonden maar kwijt bij de post

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: VANDEN BORRE

28/09/2023

Beste, op 10 juli 2023 bestelde ik een bose koptelefoon via de webshop. Deze heb ik retour aangemeld op 26 juli en afgeleverd bij een bpost punt op 27 juli (retourticket aanwezig). Na enkele weken (ik schat een week of drie) heb ik via de online chat nagevraagd waarom ik nog geen terugbetaling had ontvangen. Hier is gecommuniceerd dat dit 6-8 weken kan duren en ik dus nog maar even af moest wachten. Vervolgens ben ik op verlof vertrokken. Na terugkomst zag ik dat de retourbetaling nog altijd niet was gedaan. Op 4 september heb ik de webshop gemaild met de vraag waarom de terugbetaling nog niet was gedaan. Op 8 september kreeg ik het antwoord dat bpost geen dossier meer wilt openen daar de retourzending meer dan twee maanden geleden heeft plaatsgevonden. Echter is 27 juli - 4 september welgeteld 5 weken en 4 dagen. Buiten beschouwing gelaten dat ik via de online chat reeds na 3 weken al had geïnformeerd. Op 8 september heb ik de consumentendienst van vandenborre gemaild. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Op 13 september heb ik diezelfde dienst telefonisch gecontacteerd. Hier werd mij verteld dat men 'nog in overleg was met bpost'. Op 27 september heb ik opnieuw de webshop gecontacteerd en vandaag 28 september weer het antwoord gekregen dat mij reeds was medegedeeld dat bpost geen dossier wilt openen 'daar het meer dan 2 maanden geleden is', wat dus ook nog eens niet correct is. Allereerst ben ik niet verantwoordelijk voor de afspraken die vandenborre heeft met bpost. Ten tweede heb ik tijdig geinformeerd maar word ik dus steeds opnieuw met een kluitje in het riet gestuurd met ook nog eens foutieve informatie. Ik ben al jaren klant bij vanden borre met grote en kleine aankopen. Die 'akte van vertrouwen' is voor mij nu wel heel erg beschaamd. Ik ben dit niet gewend van vanden borre, tot tot dit incident voor mij altijd stond voor goede service.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: Y. V.

03/10/2023

Beste,Ik heb uw mail goed ontvangen en dank je hiervoor.Onze oprechte excuses voor de geleden hinder.Ik heb meteen de opdracht gegeven aan mijn collega van de webshop om over te gaan tot de terugbetaling. Dit kan nog tot een 10-tal dagen nemen vooraleer de terugbetaling uitgevoerd is.Hopend je hiermede van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten,ConsumentendienstVanden Borre


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform