Beste, op 10 juli 2023 bestelde ik een bose koptelefoon via de webshop. Deze heb ik retour aangemeld op 26 juli en afgeleverd bij een bpost punt op 27 juli (retourticket aanwezig). Na enkele weken (ik schat een week of drie) heb ik via de online chat nagevraagd waarom ik nog geen terugbetaling had ontvangen. Hier is gecommuniceerd dat dit 6-8 weken kan duren en ik dus nog maar even af moest wachten. Vervolgens ben ik op verlof vertrokken. Na terugkomst zag ik dat de retourbetaling nog altijd niet was gedaan. Op 4 september heb ik de webshop gemaild met de vraag waarom de terugbetaling nog niet was gedaan. Op 8 september kreeg ik het antwoord dat bpost geen dossier meer wilt openen daar de retourzending meer dan twee maanden geleden heeft plaatsgevonden. Echter is 27 juli - 4 september welgeteld 5 weken en 4 dagen. Buiten beschouwing gelaten dat ik via de online chat reeds na 3 weken al had geïnformeerd. Op 8 september heb ik de consumentendienst van vandenborre gemaild. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Op 13 september heb ik diezelfde dienst telefonisch gecontacteerd. Hier werd mij verteld dat men 'nog in overleg was met bpost'. Op 27 september heb ik opnieuw de webshop gecontacteerd en vandaag 28 september weer het antwoord gekregen dat mij reeds was medegedeeld dat bpost geen dossier wilt openen 'daar het meer dan 2 maanden geleden is', wat dus ook nog eens niet correct is. Allereerst ben ik niet verantwoordelijk voor de afspraken die vandenborre heeft met bpost. Ten tweede heb ik tijdig geinformeerd maar word ik dus steeds opnieuw met een kluitje in het riet gestuurd met ook nog eens foutieve informatie. Ik ben al jaren klant bij vanden borre met grote en kleine aankopen. Die 'akte van vertrouwen' is voor mij nu wel heel erg beschaamd. Ik ben dit niet gewend van vanden borre, tot tot dit incident voor mij altijd stond voor goede service.