Ik heb mijn bestelling van 4 november op 30 november bij Zalando Lounge geretourneerd. Na een tijdje geen melding te hebben van ontvangst retour heb ik zelf contact opgenomen met Zalando Lounge die eerst beweerd dat het pakje niet toegekomen was en iets later zegt dat het pakje geen artikelen bevat. Daarna heb ik een rechtsverklaring moeten invullen om te melden welke artikelen ik heb geretourneerd. Kort daarna kreeg ik de melding dat de artikels niet geretourneerd waren en dat ik geen terugbetaling (via Klarna) zal ontvangen. Dat ik maar met lokale politie contact moest opnemen.
Ik heb meerdere keren contact gehad met klantendienst van Klarna in verband met mijn retour die niet verwerkt wordt, meerdere keren de retourinformatie bezorgd en er wordt niks mee gedaan. Retour is duidelijk aangekomen, dit blijkt ook uit gegevens van bpost en staat ook letterlijk in mijn app van Klarna bevestigd bij de retourinformatie. Steeds wordt ik door jullie medewerkers verwezen naar Zalando die weigert te communiceren. Als consument vertrouw ik Klarna er op dat die koperbescherming biedt, anders zou ik gewoon via mijn kredietkaart betalen die het wel steeds netjes kan oplossen.
Meerdere keren heb ik een klacht ingedien en telkens wordt er geraagd om retourinformatie in te geven, de laatste keer werd die niet aangenomen omdat die reeds in gebruik was, natuurlijk omdat ik het al in de app had ingegeven. Mijn betaling werd weer actief gezet. Ondertussen zijn we bijna een half jaar verder en dien ik nog steeds te betalen voor iets dat ik heb geretourneerd.
Ik wil graag dat Klarna het verder opneemt met Zalando aangezien ik alles correct heb gedaan. Ik heb alle bewijzen en retourinformatie netjes bijgehouden en als consument voel ik mij op dit moment zowel door Klarna als door zalando bedrogen.