Beste,Op 27 maart bestelde ik een Samsung Galaxy S23. Die ik vervolgens op 8 april heb retour gestuurd en die jullie op 10 april hebben ontvangen. Hier heb ik een bevestiging per mail van gekregen, is ook zo te zien op de T&T van Bpost.Na meermaals contact opgenomen te hebben, waar ze me vooral zeiden om nog langer en langer te wachten. Zie ik nu (op 21 april) dat de retour geannuleerd is. Ik zou het pakketje niet tijdig hebben teruggestuurd.Er is een T&T die zegt dat ik het heb opgestuurd, jullie zelf hebben een mail gestuurd dat het pakketje ontvangen is. En alsnog wordt het geannuleerd.Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen om uitleg te vragen, en de medewerker gaf ook opnieuw aan dat jullie het hebben ontvangen op 10 april, maar dat er daarna iets mis is gelopen.Graag had ik zsm een gepaste oplossing gezien, ik wacht immers al bijna 3 weken op een bedrag van €679,00.Gelieve het bedrag van €679,00 terug te storten en me op de hoogte te houden hiervan.Alvast bedankt voor de medewerking