Terug

Restwaarde meegenomen digicorder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. J.

Naar: Telenet

09/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 20182464. Op de factuur van 03-02-2023 staat onder "Eenmalige kosten" "Vergoeding HD Digicorder aan restwaarde" 50 Euro. De technieker die, op mijn kosten onder andere, de omruiling oude/nieuwe digicorder heeft gedaan heeft mijn oude digicorder en alle toebehoren meegenomen. In geval van problemen heeft hij mij een code gegeven: C220826_7204956. Twee klachten via uw formulier bleven onbeantwoord. Een medewerker (die mij belde om mijn oude package om te zetten naar WIGOHOMES) zou het nodige doen. Geen antwoord. Op 04-10-2024 andermaal via uw formulier werd u hierop attent gemaakt met de verwittiging dat het nu via Test Aankoop zal gaan. Ik ben benieuwd. Deze kosten (50 Euro) zou ik uiteraard graag teruggestort willen zien. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen einde maand oktober 2024 de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet.

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. J.

09/10/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-30476417 Beste mijnheer Smits, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform