Terug

Restitutie / ongelijke policy voor klanten

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: Basic-Fit

11/08/2025

Beste, ik vraag een restitutie of krediet voor de door u ten onrechte aangerekende kost voor Live groepslessen. Deze kost werd door u geschrapt per maart 2021 maar tot op heden aan mij doorgerekend. Recent werd deze optie door de clubverantwoordelijke uit mijn abonnement verwijderd. Hiervoor hanteren jullie dan ook nog eens een opzeg van een maand (voor iets dat jullie zelf gewijzigd hebben). Uw antwoord dat deze optie niet geldt voor 'oude' leden: "leden die vóór 10/10/2023 een lidmaatschap hebben afgesloten, betalen echter nog steeds de Live GX optie voor de prijs van 5,42 EUR per 4 weken" is onaanvaardbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform