Terug

Respecteren de levertijden niet (Betalende optie)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: bol.com

25/06/2023

Beste Ik bestelde een Toner voor mijn printer thuis om maandag 26/06/2023 voorbereid een vergadering te kunnen hebben op mijn werk. Ik bestelde deze Toner op zaterdag 24/6/23 omdat ik hoopte dat deze geleverd kon worden op 15/6 omdat ik een SELECT abonnement heb genomen en hiervoor dus extra betaal. De optie om op 25/6/23 te leveren bestond dus heb ik hiervoor gekozen om toch niet naar mediamarkt te moeten rijden en dan was alles toch nog in orde voor maandag. Ik krijg bevestigingen dat de bestelling geplaatst werd en dat deze geleverd zal worden op 25/06/2023 tussen 12u00 en 18u00. Om 10u00 ga ik snel naar de bakker (10 min max) en wat blijkt Bpost heeft in naam van BOL.com reeds komen proberen leveren. Nu moet ik naar Londerzeel naar het postkantoor om mijn pakket te gaan halen. Voor een betalende service, een leverbelofte tussen 12u00 en 18u00 kan het niet zijn dat dit niet gerespecteerd wordt. Ik heb nu mijn bestelling die ik DRINGEND nodig had (VOOR MIJN WERK EN VOOR MAANDAG en WAARVOOR IK VERTROUWEN HAD IN BOL.COM OMDAT IK HIERVOOR BETAAL) niet tijdig waardoor ik in fout ga op professioneel vlak op mijn werk en ik kan nu niet meer rekenen op winkels zoals mediamarkt om alsnog een Toner te hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform