Op 1/7/2024 hebben wij een bed bij Emma besteld. een Royaal Boxspring Plus. Op 13/1/2024 is een deel van de bestelling geleverd.De matras, kussens, topper en deken.Het bedframe zelf is nog niet geleverd, dus hier hebben we natuurlijk weinig aan.Na een eerste contact met de klantendienst, hebben er zich volgens Emma-matras onverwachte logistieke problemen voorgedaan waardoor de bestelling vertraagd is. Quote 1:We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling snel te ontvangen. Op dit moment hebben we nog geen actuele leverdatum beschikbaar.Quote 2:Als gebaar van goede wil willen we je graag compensatie aanbieden voor het aantal dagen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Neem opnieuw contact met ons op zodra je je bestelling hebt ontvangen, zodat we de vertraagde dagen nauwkeurig kunnen berekenen en je de juiste compensatie kunnen geven volgens de berekeningen van ons systeem.Dus een leverdatum kan niet worden bevestigd. Onmiddellijk spreekt men van een compensatie wanneer de bestelling zou worden ontvangen. Hier vraag ik nochtans niet naar.Via de website kan je de bestelstatus opvragen, maar ook hier geen leverdatum. Via de chatbot, kan je wel een geschatte leverdatum blijkbaar opvragen. En wat blijkt, de leverdatum is gewijzigd naar 19/06/2024!! Ondertussen dienen we als tijdelijk opslagruimte, de matras is reeds geleverd, en staat hier nogal vervelend. Helaas blijven onze verzoeken aan de emma-matras klantendienst onbeantwoord, telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar.Wat me overigens ook opvalt is dat de website nog steeds vermeldt dat dit bed (exact dezelfde bestelling) binnen 5-10 werkdagen verzonden wordt. Hoe kan dit als emma-matras beweert dat onze order met 6 maanden vertraagd is? Ik had graag een oplossing ik ben niet van plan 6 maanden te wachten. Dus ofwel een acceptabele levertermijn ofwel annulatie van de order en een afspraak voor het ophalen van de reeds geleverde artikelen.Helaas heb ik tot op heden geen antwoord mogen ontvangen van emma-matras. Klantvriendelijkheid is ver zoek.