Terug

Reserveringsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

S. V.

Naar: eDreams

30/11/2024

Beste, op 27/11 heb ik een reservering gedaan via Momondo voor een heen- en terugvlucht in januari. Heen 22/1 via Vueling Terug 26/1 via Transavia Meerdere keren per jaar vliegt ik naar Alicante en zoals altijd zoek ik via Momondo naar de beste deal. Nu was dat dus Edeams aan 113 euro. Standaard staat op de site van Momondo de keuze altijd op een heen- en terugvlucht: Retour. Op de foto’s in bijlage zie je zoals ik mijn reservatie heb heb gedaan, prijs is intussen wel al gestegen naar 119 euro. Ook op mijn bevestigingsmail staat de heen en terugvlucht, maar nu willen ze alleen de heenvlucht bevestigen. De terugvlucht is “in verwerking” omdat ik hier niet voor zou betaald hebben. Maar ik krijg ook geen betalingsvoorstel. Bellen kan alleen als je hun abbonement Prime aanschaft, aan de telefoon letterlijk dus te horen gekregen dat de 113 euro zogezegd alleen voor de heenvlucht was. Echt rare praktijken, ik ben dus niet akkoord, want nu zou ik apart een terugvlucht moeten boeken (75 euro). Annuleren kan ook niet, want dan ben ik mijn 113 euro kwijt. Ik neem geen annulatieverzekering, omdat ik sowieso vlieg richting Alicante waar mijn ouders wonen. Graag had ik raad gewenst wat ik hiertegen kan doen, want dit zijn echt oneerlijke praktijken. Ik heb intussen Momodo ook op de hoogte gebracht. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform