Terug

reservering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. G.

Naar: Argenta Bank

24/05/2024

Dit is de mail die ik deze morgen naar mijn kantoor stuurde:Geachte heer, mevrouwIk heb een zichtrekening bij uw kantoor. BE35 Voor de tweede keer deze maand, op 21 mei en 24 mei zet u een betaling met de kaart in reservatie. De vorige reservatie kostte me 1.30€. De tweede betaling deed ik vandaag, het bedrag is al van de rekening en u zet toch weer 1.30€ in reservering.De wetgever stelt dat er bij betaling met de kaart geen kosten in aanmerking kunnen gebracht worden.Hoe kan u deze werkwijze verantwoorden?`Met beleefde groetWilly Goetstouwers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform