Terug

Reservering op mastercard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Worldline

24/11/2023

Beste, Op 01 en 02 noverber verbleef ik in het Mercure hotel in Nijmegen. Er is op mijn Mastercard een waarborg genomen van 304,37 euro. Ik heb ter plaatse betaald met mijn debetcard. Na meer dan 3 weken is deze 304 euro nog steeds niet vrijgegeven. Van het hotel heb ik een schriftelijke bevestiging gekregen dat het bedrag is vrijgegeven. Ik heb verschillende keren Wordline gecontacteerd maar wordt telkens afgescheept, ze willen het niet vrijgeven voor 2 december.

Berichten (1)

Worldline

Naar: L. V.

08/12/2023

Beste klant,Klantenreferentie: 7165222980 Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen.Onder andere hotels en autoverhuurbedrijven kunnen volgens een internationale reglementering als 'garantie' een bedrag reserveren op de kaart van de klant.Dit bedrag wordt gereserveerd om de handelaar te vergoeden voor eventuele bijkomende kosten die door de kaarthouder gemaakt kunnen worden.De handelaar moet de klant hierover informeren en het bedrag annuleren zodra de klant het hotel verlaat of de auto terugbrengt.Indien de handelaar het bedrag niet annuleert, wordt dit bedrag na 30 dagen automatisch vrijgegeven.De klant kan de handelaar steeds vragen het in garantie genomen bedrag vroeger vrij te geven.Worldline kan geen bedragen vrijgeven op aanvraag een kaarthouder.Met vriendelijke groeten,Chahira El BoujadainiContact Center Agent - equensWorldline SECustomer Contact CenterTel.: +32 (0)2 205.82.82Chaussée de Haecht 1442 Haachtsesteenweg1130 BrusselsBelgiumwww.mijnkaart.bewww.macarte.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform