Terug

Reservering niet mogelijk via bongo website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

Z. D.

Naar: Bongo

17/08/2024

De samenwerking tussen Bongo en hotels in Parijs en Barcelona blijkt onbestaande. Al maanden lang willen we een reservering maken maar staan er geen beschikbaarheden op de website bij geen enkel hotel. Nu blijkt dat bongo deze data zelf moet laten opzetten door de hotels. Na 100x over en weer mailen, langs gaan in de winkel en telefonisch contact opnemen met de klantendienst. Krijgen we nog steeds geen beschikbaarheden door van bongo, intussen hebben we de bon al om geboekt, extra geld in gepompt en nog steeds kunnen we geen reservering maken. Ronduit bedrog, ik eis een terugbetaling van de volledige waarde van de bon.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform