Terug

reservering auto bij goldcar via ryanair

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: Goldcar

02/08/2022

Beste,Via ryanair bestelde ik een huurauto voor Mallorca voor 3 dagen. Deze kostte 113 euro. Toen we de auto wilden afhalen bij goldcar op de luchthaven moesten we 292,41 euro bij betalen. We werden gedwongen om een verzekering bij te nemen, de kosten te betalen om van de luchthaven te rijden. We kregen een gratis upgrade omdat de auto niet aanwezig was. Als ik op de factuur een opmerking maakte dat ik wel voor de upgrade moest betalen, zei hij dat dit was omdat we de verzekering hadden. Ik heb nog nooit een probleem gehad bij het afhalen van een huurauto tot nu. Je kan blijven discussiëren aan die balie maar je bent op vakantie en je wil verder. Daarom heb ik het formulier getekend maar ik vind de manier van werken van goldcar echt niet klantvriendelijk.Het is toch niet normaal dat je bijna 300 euro extra moet betalen (87 euro krijg ik normaal terug als de tank terug vol is)Ik zou graag mijn geld terug krijgen en willen weten hoe ik dit in de toekomst kan vermijden.Via ryanair kreeg je normaal ook 10 euro korting voor een huurauto maar je kon de code niet ingeven bij de reservering.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform