Terug

Reservaties en voorafbetaalde parkings Luchthaven Charleroi

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. Z.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

08/10/2021

Voor een business incentive vertrekkende van luchthaven Charleroi, reserveerde ik op aanraden van de organisatoren een parking op P2 aan luchthaven Charleroi van 22/09 - 25/09. Deze betaalde ik op voorhand, twv € 61 en ik ontving een QR-code die ik moest inscannen bij het inrijden van P2. Bij aankomst bleek er geen enkele QR-code lezer aanwezig te zijn en was je verplicht om een parkingticket te nemen om toegang te krijgen tot de parking. Deze bleek een openluchtparking te zijn - op zich geen probleem - maar zonder QR-code lezer is dit eigenlijk een reguliere parking die geen enkele reservatie of voorafbetaling hoefde. Bij het wegrijden, bleek dan ook dat ik die parkingticket nogmaals moest betalen, goedkoper dan wat ik bij mijn reservatie moest betalen maar toch een stevige € 58. Resultaat was dat ik 2x moest betalen voor een parking, die verder weg lag dan aangegeven 3' stappen op hun website en die bovendien geen enkele reservatie of voorafbetaling hoefde. Ik was trouwens niet de enige persoon die dezelfde ervaring had die dag, we waren met een groep van 140 personen voor de business incentive en meerdere personen hebben hetzelfde meegemaakt op P2. Ik heb contact opgenomen met hen, 2x bericht gestuurd via hun contact formulier en 1x via sociale media, geen enkele reactie tot vandaag. Ik vind het een zeer misleidende praktijk om mensen 2x te doen betalen voor een parking en ik zou graag mijn geld terug willen vorderen.

Berichten (2)

Brussels South Charleroi Airport

Naar: C. Z.

27/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

C. Z.

Naar: Brussels South Charleroi Airport

27/10/2021

Hallo, In bijlage 2 kopieën van rekeninguittreksel, één twv € 61 voor de reservatie van de parkeerplaats op 21/09 en één twv € 58 voor de betaling op vertrekdag op 24/09. Ook de bevestigingsmail voor de reservatie stuur ik mee in bijlage. Om terug te komen op uw vragen:- Hebt u de qr-code gescand bij de ingang van de parkeerplaats? Zoals ik aangaf, bij aankomst op P2 was er geen enkele QR code lezer of scanner zichtbaar. - Hebt u op de knop drukken om een kaartje te krijgen? Ik heb dus op de knop gedrukt om een ticket te ontvangen bij aankomst en bij gebrek aan QR code lezer om mijn QR code bij reservatie in te scannen- Hebt u een foutmelding gehad op de terminals? neen, ik heb een nieuwe ticket moeten nemen en deze ticket bij vertrek op 24/09 nog eens moeten betalen. - Hebt u de uren overschreden? Neen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform