Voor een business incentive vertrekkende van luchthaven Charleroi, reserveerde ik op aanraden van de organisatoren een parking op P2 aan luchthaven Charleroi van 22/09 - 25/09. Deze betaalde ik op voorhand, twv € 61 en ik ontving een QR-code die ik moest inscannen bij het inrijden van P2. Bij aankomst bleek er geen enkele QR-code lezer aanwezig te zijn en was je verplicht om een parkingticket te nemen om toegang te krijgen tot de parking. Deze bleek een openluchtparking te zijn - op zich geen probleem - maar zonder QR-code lezer is dit eigenlijk een reguliere parking die geen enkele reservatie of voorafbetaling hoefde. Bij het wegrijden, bleek dan ook dat ik die parkingticket nogmaals moest betalen, goedkoper dan wat ik bij mijn reservatie moest betalen maar toch een stevige € 58. Resultaat was dat ik 2x moest betalen voor een parking, die verder weg lag dan aangegeven 3' stappen op hun website en die bovendien geen enkele reservatie of voorafbetaling hoefde. Ik was trouwens niet de enige persoon die dezelfde ervaring had die dag, we waren met een groep van 140 personen voor de business incentive en meerdere personen hebben hetzelfde meegemaakt op P2. Ik heb contact opgenomen met hen, 2x bericht gestuurd via hun contact formulier en 1x via sociale media, geen enkele reactie tot vandaag. Ik vind het een zeer misleidende praktijk om mensen 2x te doen betalen voor een parking en ik zou graag mijn geld terug willen vorderen.