Terug

Reservatieprobleem:2dagen blijkt bij bevestiging maar 1 nacht te zijn.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Reservering

Klacht

K. V.

Naar: Prijsvrij

20/08/2025

Op 20/8 reserveer ik een hotel via de website van Prijsvrij voor 2 dagen. 270€ dadelijk te betalen,220€ te betalen op 16/10.Ik betaal 29€ extra voor “servicepakket”.Een half uurtje later ontvang ik mijn voucher per mail maar stel vast dat het slechts om een verblijf van 1 nacht gaat.Inchecken 15u ,uitchecken ‘sanderendaags om 12u,19u later dus. Ik probeer dadelijk contact op te nemen(via servicepakket zou dit sneller moeten gaan) maar na mailen,chatten,telefoon naar Nederland en België krijg ik een fysieke persoon aan de lijn.Ik leg uit dat deze prijs mijn budget te boven gaat en vraag om deze boeking te annuleren.Uiteindelijk zegt men me dat de penalty 59€ zal bedrage.Ondertussen is het 18u en ik moet dat voor 20u bevestigen.Ik krijg dus-zoals beloofd rond 18u30- de mail waarop ik mijn akkoord moet geven .Alleen is er nu sprake van 158€ penalty.Ik bel dus terug:ja er is een foutje,maar servicepakket,annulatieverzekering,SGR dienen ook betaald of een totaal(hiervoor krijg ik een nieuwe mail) van118€.Te bevestigen voor 21u,zoniet kost het elke dag meer. Indien ik de annulatieverzekering wil recupereren moet ik naar Allianz in Nederland bellen.Er wordt gesuggereerd dat zij misschien de annulatiekosten zullen terugbetalen.Klopt niet want vanuit de verzekering is er daartoe geen reden. Ik geef toe dat ik een fout maakte.Maar de website is misleidend.Gezien de prijs leek het me logisch dat 2 dagen ook 2 overnachtingen betekent.Op de website wordt ook alleen de datum van inchecken gevraagd. Ik heb binnen het uur geprobeerd om dit te melden.Dat is pas 4u later gelukt.Gezien de reactie die ik kreeg is het me duidelijk dat de klant opzettelijk wordt misleid.Ik ga me dus niet akkoord verklaren en vraag alsnog de volledige betaalde som terug.118€ is onterecht.In afwachting van een regeling heb ik de boeking nog niet geannuleerd zoals me werd gevraagd. Ik vraag gewoon dat het betaalde bedrag wordt gerestitueerd en dat de website van het bedrijf duidelijk is over het aantal overnachtingen. Mijn dossiernummer is 617849

Berichten (3)

Prijsvrij

Naar: K. V.

21/08/2025

Beste Klachten, Recent heb je contact gehad met onze klantenservice. We willen je vragen om je feedback achter te laten, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Hoe hebben we je geholpen? 👍🏻 Goed, ik ben tevreden 👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden Hieronder de vraag zoals je die gesteld hebt aan ons klantenserviceteam: Klachten 20 aug 2025 20:30 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groet, Het Prijsvrij Serviceteam Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties. Mogelijk gemaakt door Zendesk [RDGV9M-ZMVPV]

K. V.

Naar: Prijsvrij

22/08/2025

Ik maakte een boeking voor 2 dagen in een hotel in Oman(Al Bustan Palace).Op de site werd alleen checkin datum gevraagd.Ik ging ervan uit dat 2 “dagen” ook 2 nachten betekent.In de hotelsector is dat namelijk de norm. Toen ik wat later de bevestiging kreeg moest ik vaststellen dat de betaalde prijs slechts voor 1 overnachting was.Ik heb 4u doorgebracht om zo snel mogelijk contact te krijgen.Resultaat:ik kan annuleren mits een kostprijs van 118€. Voor mij gaat het om misleidende informatie.het servicepakket van 29€ dat ik niet kan annuleren,maar aangerekend blijft,stelt niets voor.Onder deze voorwaarden wilde ik niet direct annuleren(ik kreeg hiervoor 2 uur de tijd zoals u kan zien in mijn mails.)Ik vraag alsnog de volledige terugbetaling

Prijsvrij

Naar: K. V.

23/08/2025

Beste Klachten, Recent heb je contact gehad met onze klantenservice. We willen je vragen om je feedback achter te laten, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren. Hoe hebben we je geholpen? 👍🏻 Goed, ik ben tevreden 👎🏻 Slecht, ik ben niet tevreden Hieronder de vraag zoals je die gesteld hebt aan ons klantenserviceteam: Klachten 22 aug 2025 09:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groet, Het Prijsvrij Serviceteam Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij Vakanties. Mogelijk gemaakt door Zendesk [ND625K-X50G7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform