Geachte mevrouw/mijnheer
Op 19 september ll boekte ik een reis voor mezelf en mijn echtgenote naar Sevilla via u - hotel + vlucht via Transavia van 14-18 oktober (boeking 19035115272, hotel, vlucht, extra bagage, zitjes naast mekaar, annulatieverzekering). De boeking werd dezelfde dag bevestigd door Transavia, maar via u kreeg ik te horen dat de boeking slechts gedeeltelijk werd bevestigd, en dat een deel werd terugbetaald. Uw app bleef echter een tegenstrijdig bericht geven (booking confirmed, met de nodige vluchtgegevens). Tevens bleef u een 'basic fare' aanrekenen van 399,98 EUR.
Op 8 oktober kreeg ik van u een mail met de vraag om in te checken voor mijn vlucht.
Op 11 oktober kreeg ik opnieuw de melding dat een deel van de boeking niet verwerkt was, met het voorstel om opnieuw te boeken. Ik heb dat tot 3x toe geprobeerd, maar telkens met een weigering tot gevolg. Uw telefoonnummer bleek niet bereikbaar. Uw chatbot raadde me aan (tot tweemaal toe) om dan rechtstreeks te boeken via Transavia 'via onderstaande link' (die niet verscheen).
Ik heb uiteindelijk op dezelfde vlucht twee zitjes rechtstreeks via Transavia geboekt - aan een hogere prijs.
Concreet verwacht ik van u een terugbetaling van de 'basic fare', aangezien u voor deze prijs geen enkele dienst hebt geleverd.
vriendelijke groeten
Paul Pauwels
PS: De factuur in bijlage (gedateerd op 22 september), werd mij pas op mijn expliciete vraag via de app bezorgd op 11 oktober.