Terug

Reservatie annuleren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. A.

Naar: BOOKING.COM

22/08/2024

Beste Ik heb deze reservaring om 11 uur 's avonds last minute gedaan en toen ik daar aan kwam na telefonisch contact met de eigenaar van de accommodatie kreeg ik te horen dat er geen plaats was. ik heb 10 minuten later geannuleerd via booking Ik heb ook bewijs ontvangen van de annulering maar boeking zegt dat de acommodatie niet akkoord gaat en zo lang dat de accommodatie niet accepteert om het geld terug te geven of de annulatie goed bevestigen dan krijgen wij het geld niet en dan is dat gewoon verloren geld aangezien dat wij in de auto geslapen hebben in d parking van de acommodatie met onze twee minderjarige kleine kinderen van 12 en 6 jaar omdat wik heel moe waren en het was niet veilig om verder te rijden, ze zeiden dat ze maar pas de volgende dag om 13u weer plaats hadden maar wij konden niet blijven aangezien wij van Salou kwamen en door moesten rijden naar Frankrijk 16 uur lang naar België. Na eerst te hebben gebeld naar de accommodatie voor ik kon reserveren en betalen toen wij daar aankwamen na 10 minuten krijgen wij te horen dat er geen plaats is en dat wij de volgende dag moesten wachten direct booking via de applicatie geïnformeerd en krijgen wij te horen van booking dat alleen die meneer aan het loket van de accommodatie kan beslissen of dat dan wel door of niet mag dus ik heb gezegd dat het niet normaal is dat er geen rechten bestaan voor klanten van booking via booking Moeten wij de accommodaties reserveren dan is het wel logisch dat ze ook naar het verhaal luisteren van de klanten. Ik heb in Spanje rond diezelfde periode Op 1 augustus ook gereserveerd via booking en nooit problemen van gemaakt nooit iets erop gezegd maar wat zij met deze commodatie gedaan hebben dat we naar betaald hebben en ons het geld niet terug willen betalen aangezien dat we daar niet zijn verbleven en toch direct 10 minuten later direct boeking geinformeerd over de fraude dat ze daar gedaan hebben om ons te laten geloven dat er plaats was maar toch geen plaats was. Wij kunnen daar niks aan doen en wij eisen daarom onze volledige betaalde bedrag terug plus en compensatie van €500.

Bemiddeling door Testaankoop 28 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform