Terug

Repatriëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: D’Ieteren

23/09/2024

Eén van mijn medewerkers viel half juli in panne in Italië. Auto passeerde altijd via een officiële VW bij onderhoud, dus VW Assistance hun hulp ingeroepen. Er werd een dossier aangemaakt met nummer 7621381. Relaas van onze oproepen naar VW Assistance. 26 Augustus - Persoon die de afhalingen regelt is niet op kantoor. 28 Augustus - Persoon is nu wel hier en gaat naar de garage in Italië bellen om de nodige zaken af te stemmen en de repatriëring te organiseren. Binnen 2 à 3 weken is de wagen terug in België. Vrijdag 20 september - We zijn nu 3 weken verder en we bellen dus terug. Oei, ja,... er is hier het één en het ander misgelopen. Ik zoek alle info op en we bellen u binnen het half uur terug met meer informatie. Wat zijn we toch naïef ; ze hebben uiteraard niet terug gebeld. Maandag 23 september - Er is nog geen repatriëring in gang gezet. We gaan vandaag de garage contacteren en de repatriëring opstarten. Vraag is dan ook : mag ik ervan uitgaan dat de auto nog hier gaat geraken voor 31 december ? Ik ben nu al 2 maanden een verzkering aan het betalen voor een auto die niet meer rijdt !!

Berichten (1)

D’Ieteren

Naar: M. V.

26/09/2024

Betreft : - Volkswagen Tiguan WVGZZZ5NZGW598991 - Onze referentie: 00822531 Beste Test-Aankoop, Bedankt voor uw bericht, dat wij goed hebben ontvangen. Wij hebben de situatie onderzocht met onze interne diensten en de klant op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groeten, Gelieve deze melding in geval van verdere communicatie niet te wissen: thread::gMxLXHcMdaerydHXC2tTvX8:: --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform