Beste,Op 13 januari 2020 hebben wij in de winkel Mediamarkt in Antwerpen een televisie gekocht van het merk OK.Sinds dat wij deze gekocht hebben werkt de televisie niet naar behoren. Wij hebben meerdere malen naar mediamarkt hierover gebeld. Er werd dan beloofd dat er met ons contact opgenomen zal worden door een herstelbedrijf, maar dit werd steeds niet gedaan. Bij elke keer dat wij belde moesten wij alle gegevens van onze aankoopbewijs geven. Uiteindelijk heb ik ook een foto moeten sturen aan het herstelbedrijf zelf.Uiteindelijk heb ik een mailadres gekregen op 5 mei waarin ik zelf een afspraak kon maken met een reparateur. Ik heb direct een mail verstuurd en kreeg een reactie op 6 mei waarin er nog aanvullende dingen werden gevraagd. Dit heb ik allemaal gestuurd op dezelfde dag. Nadat ik niets hoorde heb ik weer een mail gestuurd en kreeg toen op 12 mei een mail terug of ik nogmaals een foto van de sticker op de tv kon sturen. Toen de reparateur op 26 mei eindelijk langs kwam hadden ze het onderdeel dat vervangen moest worden niet mee voor de reparatie, terwijl ik het probleem van de tv al vaak had uitgelegd en ze al een vermoeden hadden van het probleem. Er zou contact met ons opgenomen worden voor een nieuwe afspraak zodra het onderdeel binnen was. dit werd niet gedaan. Na weer een miljoen keer bellen werd er nadien eindelijk wel een keer met ons contact opgenomen. We hebben toen te horen gekregen dat ze over ongeveer een week op 1 juli de televisie kwamen ophalen. Het was gemakkelijker om deze te repareren in hun garage. Wij vonden dit best vervelend omdat we dan langer de tv kwijt zouden zijn, het is immers vakantie en door corona zitten we meer thuis en met kinderen is dit echt een onaangename situatie. Er werd beloofd dat we de tv na een week terug zouden hebben.Het is nu 6 augustus en we hebben onze tv nog steeds niet! Na weer heel wat telefoontjes kregen we op 23 juli de onderstaande tekst van het herstelbedrijf.Geachte heer/mevrouw,Graag willen wij u informeren over uw OK. TV 65 ODL65650U-TIB met ordernummer 1687203, externe referentie: AWL39992410. De fabrikant OK. heeft akkoord gegeven op de aanvraag tot creditering.Uw leverancier, waar u het product heeft gekocht, neemt binnenkort contact met u op. Desgewenst kunt u zelf met hen in contact treden, zij zullen e.e.a. verder met u afhandelen.CE Repair Services heeft als serviceorganisatie geen invloed op de verdere afhandeling, aangezien dit een aangelegenheid is tussen OK. en uw leverancier.Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet,CE Repair Services?ik belde na de mail direct na Mediamarkt omdat we niet langer meer wilden wachten. Ik kreeg toen te horen dat Mediamarkt nog niets wist en ik weer even moest afwachten.Op 24 juli kreeg ik een mail van Mediamarkt met de onderstaande tekst.Bericht over AWL39992410 [id=11c9ebc7] 24 juli 2020RMA-nummer: 1687203afbeeldingafbeeldingBeste Mahmoud taha,BesteWIj hebben uw aanvraag goed ontvangen. Deze TV zal door fabrikant verder verwerkt worden. Zodra de administratief afdeling in hoofdkantoor de papierwerk heeft verwerkt, wordt u door onze team van MediaMarkt gecontacteerd.Met vriendelijke groetService-team Met vriendelijke groet,Media Markt AntwerpenTot nu toe zijn wij nog steeds niet gecontacteerd. Wij hebben al meerder malen gebeld en krijgen steeds hetzelfde te horen. Wij vinden dit echt niet normaal en twijfelen over een volgende aankoop bij Mediamarkt!