Terug

reparatiekosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. H.

Naar: Cool blue

12/09/2023

Beste, ik heb een LG 49WQ95C-W UltraWide vorig jaar in november gekocht. Vorige maand na het terugkomen vanuit verlof kreeg ik geen beeld meer op de monitor. Ik heb de monitor ingepakt en naar Coolblue gebracht. Nu heb ik net een mail gekregen dat de reparatiekosten €892,18 bedragen. Ik zou toch verwachten dat dit in de garantie zit aangezien de wettelijke 2 jaar nog niet is overschreden. Ik heb ook geen geldige reden gekregen waarom de reparatie uit de garantie valt.Kan u dit bekijken aub?Alvast bedankt!Groeten,Tim

Berichten (1)

Cool blue

Naar: T. H.

14/09/2023

Beste Tim,Bedankt voor je bericht. We hebben de prijsopgave nogmaals bekeken en hebben besloten deze te laten vallen. Je hoeft dus geen kosten te betalen voor deze herstelling. Eens de reparatie is afgerond, sturen we je toestel meteen weer terug.Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On September 12, 2023 at 6:13 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform