Terug

Reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Bulex

06/12/2023

Beste,We hebben nu een half jaar een warmtepomp van Bulex. Weken geleden gaf deze storing. We hebben contact opgenomen met de monteur, deze heeft Bulex contacteerd via mail op 27 november 2023. Na enkele dagen opnieuw gemaild. Geen enkele reactie. Vanaf 30 november ben ik zelf gaan bellen naar bulex. Elke dag krijg ik een ander verhaal te horen met de belofte 'ze gaan u morgen bellen om de reparatie in te boeken'. Maar tot op heden, nu 6/12, nog altijd geen telefoontje gekregen. Ik bel elke dag. Elke dag een nieuwe belofte. Het is onacceptabel om een gezin letterlijk in de kou te laten zitten. Waar is de service? De operatoren lijken allen geen verstand van zaken te hebben, want ook hier krijg ik steeds weer andere verhalen te horen over de gang van zaken. Zwaar teleurstellend! Ik had veel vertrouwen in bulex, maar na verkoop van hun toestellen en mooie praatjes kan je blijkbaar niet veel meer verwachten. Onacceptabel.

Berichten (3)

Bulex

Naar: Y. V.

06/12/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex

Y. V.

Naar: Bulex

08/12/2023

Beste,Weet u op dit moment over welke klant het gaat? Ik heb mijn adres niet mogen delen in het bericht dus ik weet niet zo goed wat er op dit moment 'onderzocht' wordt sinds 6/12. Een algemeen bericht gaat niet veel in gang doen schieten, contact met de klant om afspraken te maken wel.MvgYvonne

Bulex

Naar: Y. V.

08/12/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex. Wij hebben je mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met je vraag.Wij vinden het belangrijk om je mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor je een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groeten,Het Bulex Service TeamCher client,Merci de prendre contact avec Bulex. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,L'équipe Service Bulex


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform