Beste,We hebben nu een half jaar een warmtepomp van Bulex. Weken geleden gaf deze storing. We hebben contact opgenomen met de monteur, deze heeft Bulex contacteerd via mail op 27 november 2023. Na enkele dagen opnieuw gemaild. Geen enkele reactie. Vanaf 30 november ben ik zelf gaan bellen naar bulex. Elke dag krijg ik een ander verhaal te horen met de belofte 'ze gaan u morgen bellen om de reparatie in te boeken'. Maar tot op heden, nu 6/12, nog altijd geen telefoontje gekregen. Ik bel elke dag. Elke dag een nieuwe belofte. Het is onacceptabel om een gezin letterlijk in de kou te laten zitten. Waar is de service? De operatoren lijken allen geen verstand van zaken te hebben, want ook hier krijg ik steeds weer andere verhalen te horen over de gang van zaken. Zwaar teleurstellend! Ik had veel vertrouwen in bulex, maar na verkoop van hun toestellen en mooie praatjes kan je blijkbaar niet veel meer verwachten. Onacceptabel.