Terug

Reparatie valt niet onder garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Dynafix

28/05/2024

Beste, samsung galaxy z flip 3 is opgestuurd naar dynafix voor een reparatie onder garantie. Er begonnen zich kleine scheurtjes te onstaan in de vouwlijn van het toestel. Nergens anders op het scherm is er een beschadiging. Nu viel het toestel zomaar uit na het dichtklappen en terug openen. Alsof er ergens een slecht contact is. Dit is spontaan ontstaan. Ik heb een appart toestel voor het werk, dus mijn z flip wordt niet veel gebruikt.Na het opsturen naar dynafix heb ik tehoren gekregen dat dit bij 'val, druk of stootschade' hoord. Dit vind ik absurt! Hoe kan het 'val, druk of stootschade' zijn als er enkel scheurtjes in de vouwlijn zitten? Of uberhoud het toestel te openen om te kijken naar de oorzaak van het slechte contact? Dit vind ik een foute diagnose om onder de garantie uit te komen.

Berichten (6)

Dynafix

Naar: D. D.

28/05/2024

Geachte heer Dejong, Hartelijk dank voor uw e-mail.Kunt u ons een kopie van de aankoopnota toesturen? Hiermee kunnen wij vragen om nogmaals de garantie te checken. Wij doen geen toezeggingen op voorhand. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet, Han ______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

D. D.

Naar: Dynafix

28/05/2024

Beste, in de bijlage vind u de aankoopnota.Mvg Dylan

D. D.

Naar: Dynafix

24/06/2024

Beste, het is nu al 3 weken sinds on laatste contact. Heeft u de garatie al kunnen checken? Hoe zit het met mijn toestel? Mvg Dylan

Dynafix

Naar: D. D.

26/06/2024

Geachte heer Dejong,Dank voor uw e-mail.Wij wachten nog op de aankoopnota. De prijsopgave staat nog steeds open.Kunt u de aankoopnota direct naar ons toemailen a.u.b. onder vermelding van het rma-nummer?Met vriendelijke groet,HanDynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? :web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.Original Message:

D. D.

Naar: Dynafix

26/06/2024

Beste, in mijn voorlaatste bericht had ik de aankoopnota in de bijlage gezet. Ik zal hem ook nog eens apart op mail zetten.

Dynafix

Naar: D. D.

01/07/2024

Geachte heer Dejong,Hartelijk dank voor uw e-mail.Spijtig genoeg hebben wij geen aankoopnota ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk de aankoopnota rechtstreeks aan ons te verzenden (niet via testaankoop) zodat wij dit voor u verder in behandeling kunnen nemen. Deze kunt u verzenden naar: questions.be@dynafix.comIn afwachting van uw reactie.Met vriendelijke groet,JoyceDynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? :web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.Original Message:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform